اخبار بازی

نگاهی به پشت صحنه پیچیده یکی از مراحل Detroit: Become Human

نگاهی به پشت صحنه پیچیده یکی از مراحل Detroit: Become Human

وی جی مگ: بازی Detroit: Become Human به واسطه ساختار چندگانه روایت خود شناخته می‌شود که پلیر را در نقش سه شصخیت قابل بازی قرار می‌دهد. پیش بردن داستان‌ها و مراحل Detroit: Become Human نیازمند برنامه فراوانی است.

به گزارش وی جی مگ، دیوید کیج نویسنده و کارگردان استودیو Quantic Dream در پست جدید خود در توییتر از پشت صحنه پیچیده و کابوس‌وار مربوط به یکی از بخش‌های Detroit: Become Human رونمایی کرد که سختی فرایند کاری این شرکت را نشان می‌دهد. دیوید کیج در پست خود نوشت «تاکنون برای شما این سوال به وجود آمده که ساختار مربوط به یک صحنه از بازی‌های Quantic Dream به چه شکلی است ؟ این دو چارت نشان می‌دهد نوشتن، آماده‌سازی متن، فیلم‌برداری و ارزیابی بازی‌های ما چه کابوسی هستند. با این حال همین مورد باعث ویژه شدن آن‌ها می‌شود.»

عنوان Detroit: Become Human اثری است که در آن انتخاب‌های پلیر از اهمیت فراوانی برخوردار است. در پایان هر بخش، ساختار درختی انتخاب‌های آن به صورت خلاصه به نمایش در می‌آید که چگونگی مسیر طی شده توسط پلیر براساس انتخاب‌های او را نشان می‌دهد. مشاهده فلوچارت‌ مراحل Detroit: Become Human در نوع بسیار شگفت‌انگیز است اما موردی که توجه بیشتری را می‌تواند به خود معطوف کند تفکری است که در پشت هر یک از این فلوچارت‌ها وجود دارد تا یک بازی ماجراجویی انتخاب‌محور توسعه پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − یازده =