اخبار بازی

Hideo Kojima و شیوه ی متفاوت دوربین در Metal Gear Solid V

gameemag

Hideo Kojima که به خاطر وجود کات-سین های زیاد در بازی Metal Gear Solid 4 توسط بسیاری نکوهش شد، قصد دارد تا با شیوه ی متفاوتی دوربین را در شماره 5 بازی به نمایش در آورد. وی گفت:

از آنجایی که بازی شبیه ساز یک مخفی کاری واقعی است، میزان آزادی (عمل) مهم است، بنابر این در بیشتر لحظات شما کات-سین ها را پیوسته و بدون هیچ فاصله (زمانی) با گیم پلی اصلی بازی تجربه خواهید کرد. از ابتدای بازی تا پایان آن هم دوربین بازی ثابت است و از یک نما محیط اطراف را نشان می دهد. بازی ما این موضوع را نشان خواهد داد. گیم پلی و کات-سین ها توسط یک دوربین به نمایش در می آیند تا حس واقعیت بیشتر شود.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 10 =