اخبار بازی

رونمایی از بخش رقابتی 1vs1 بازی Hitman 2

رونمایی از بخش رقابتی 1vs1 بازی Hitman 2

وی جی مگ: Hitman 2 تمامی ویژگی‌ها را برای ادامه موفقیت نسخه اول خود که در سال 2016 انتشار یافت در اختیار دارد. اکنون سازنده بازی یعنی IO Interactive و ناشر آن Warner Bros از بخش رقابتی 1vs1 بازی Hitman 2 رونمایی کردند. بخشی که Ghost Mode نام داشته و بسیار مهیج به نظر می‌رسد.

به گزارش وی جی مگ، در حالتی کاملا متفاوت نسبت به نسخه اول، Ghost Mode بخش رقابتی 1vs1 بازی Hitman 2 محسوب می‌شود جایی که باید با پلیری دیگری رقابت نمایید تا بتوانید اهداف را زودتر به قتل برسانید. به گفته IO Interactive این بخش مهاریت‌های به قتل رساندن شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد و باید به گونه‌ای انجام شود تا با ساختاری بازی متناسب باشد. نحوه‌ کارکرد این بخش بدین صورت است که هر هدفی که زودتر از رقیب خود از پا در بیاورید برای شما یک امتیاز به ارمغان می‌آورد. نکته قابل توجه این است که شما و رقیب خود اهداف متفاوتی را از بین نمی‌برید بلکه اهداف شما کاملا یکسان هستند.

هر شخصی که زودتر بتواند پنج امتیاز به دست بیاورد برنده اعلام می‌شود. باید توجه کرد اگرچه اهداف کاملا یکسان هستند اما هر دو پلیر در یک محیط قرار نمی‌گیرند. باید توضیح داد محل وقوع اتفاقات و اهداف کاملا یکسان است اما دو پلیر با یکدیگر برخورد نمی‌کنند و وضعیت بازی شما توسط اعمال شما مورد تغییر واقع می‌شود. به بیان دیگر حریف شما نمی‌تواند بازی شما را خراب نماید.

البته باید اشاره کرد شما قادر خواهید بود نسخه شبه (Ghost) مانندی از حریف خود را مشاهده کرده و شیوه‌ها و متدهای آن‌ها را نیز مشاهده نمایید. هنگامی که حریف شما هدف را از بین برد مدت زمان کمی در اختیار شما قرار می‌گیرد تا با از بین هدف خود نتیجه را مساوی کرده .و در ادامه بازی باقی بمانید. هم‌چنین از بین بردن افرادی که هدف نیستند نیز از امتیاز شما می‌کاهد. عنوان Hitman 2 در تاریخ 13 نوامبر 2018 (22 آبان 97) برای Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × سه =