اخبار بازی

استودیو Housemarque روی یک بازی جدید کار می‌کند

استودیو Housemarque روی یک بازی جدید کار می‌کند

وی جی مگ: در بیانیه جدید منتشر شده مشخص شد که استودیو Housemarque روی یک بازی جدید کار می‌کند. استودیویی که ساخت و عرضه بازی‌هایی مانند Nex Machina و Matterfall را در کارنامه داشته و هم‌اکنون نیز مشغول کار روی بازی بتل رویال Stormdivers است.

به گزارش وی جی مگ، مهم‌ترین نکته موجود در بیانیه امروز منتشر شده بدین شرح است که علاوه‌بر کار روی عنوان Stormdivers استودیو Housemarque روی یک بازی جدید مشغول فعالیت است. این استودیو اظهار کرد که با این پروژه جدید به توسعه عناوین AAA روی آورده و آن را بزرگ‌ترین و جاه‌طلبانه‌ترین بازی که Housemarque تاکنون روی آن کار کرده نامید. تیم سازنده این بازی متشکل از 70 نفر بوده و دائما هم بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. ساخت این بازی از سال گذشته و بعد از مطرح شدن ایده یافتن یک شریک برای نشر صورت گرفت.

این استودیو باری دیگری تکرار کرد که بازی جدید آن‌ها در ژانر آرکید نیست. با این حال آن‌ها توضیحاتی در خصوص بیانیه سال قبل خود ارائه کردند که طی آن مدعی شده بودند بازی‌های آرکید دیگر مرده محسوب می‌شوند. این کمپانی اظهار کرد روح موجود در عناوین قدیمی این شرکت از بین نرفته با این حال Housemarque دیگر نمی‌تواند تنها به واسطه ساخت بازی‌های آرکید به پایداری خود ادامه دهد.

اگرچه امروزه بازی‌های آرکید به عنوان یک کلیت مرده محسوب نمی‌شوند اما این ژانر آثار در حال حاضر در برنامه‌های Housemarque جایی ندارند. توسعه‌دهندگان این شرکت اظهار کردند که امروزه همه‌چیز در حال تکامل و تغییر بوده و به جرئت می‌توانیم بگوییم که المان‌ها و عناصر ژانر آرکید در بازی‌های آینده آن‌ها نیز مشاهده خواهد شد.

در انتها در خصوص بازی Stormdivers نیز توضیحاتی ارائه شد. تیم سازنده مدعی شد که به بازخوردها و نظرات مخاطبین درباره نگرانی آن‌ها پیرامون ساخت یک بازی تنها با تمرکز روی بتل رویال توجه کرده و آن‌ها را شنیده است. آن‌ها اطمینان دادند طرفداران با ثبت‌نام برای تجربه نسخه بتا بازی خیال‌شان از بابت آن راحت خواهد شد. بازی که مراحل پیش‌تولید آن از سال 2015 آغاز شد و قرار است در سال آینده در تاریخی نامشخص برای PC عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + شش =