اخبار بازی

نصب Red Dead Redemption 2 به چه قدر زمان نیاز دارد ؟

نصب Red Dead Redemption 2 به چه قدر زمان نیاز دارد ؟

وی جی مگ: همان‌طور که می‌دانید Red Dead Redemption 2 روی هر دو پلتفرم مقصد خود حجم بسیار زیادی را نیازمند بوده و قرار است تا روی دو دیسک نیز عرضه شود. دیسک اول دیتای اولیه را منتقل کرده و سپس دیسک دوم نیز با به اتمام برساندن فرآیند انتقال و نصب بازی، اجازه تجربه این اثر را برای شما صادر می‌کند. با این حال سوالی که اکنون توسط بسیاری مطرح می‌شود بدین شرح است نصب Red Dead Redemption 2 به چه میزان زمان نیازمند است ؟

به گزارش وی جی مگ، وبسایت Dualshockers با انجام تستی روی کنسول PS4، میزان زمان لازم برای فرآیند نصب Red Dead Redemption 2 را برآورد کرده و آن را به اشتراک گذاشته است. در ابتدا که دیسک وارد کنسول می‌شود زمان لازم برای نصب برابر با سه ساعت محاسبه می‌شود. خوشبختانه به مرور سرعت نصب بالا می‌رود. نصب دیسک اول که 41.631 GB از کل 89.195 GB حجم بازی را منتقل می‌کند برابر با 46 دقیقه طول می‌کشد. نصب و انتقال باقی حجم بازی نیز نیازمند 42 دقیقه است. در مجموع یک ساعت و 28 دقیقه طول می‌کشد تا Red Dead Redemption 2 رو کنسول سونی نصب شود.

لازم به ذکر است بررسی صورت گرفته ابتدای روی کنسول PS4 Pro انجام شده و سپس با انجام تستی رو کنسول PS4 استاندارد، سرعت نصب کمی بیشتر از نسخه Pro برآورد شد. با این حال چندان فرق چشم‌گیری میان نصب بازی روی این دو نسخه دیده نشد. هم‌چنین مشخص شد بازی دارای یک به‌روزرسانی روز اول با حجم 3 GB بوده که برای تجربه بازی باید آن را نیز دانلود نمایید. متاسفانه هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص مدت زمان مورد نیاز برای نصب بازی Red Dead Redemption 2 روی کنسول Xbox One به اشتراک گذاشته نشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یک =