اخبار بازی

سازندگان Hyper Light Drifter روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Hyper Light Drifter روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان Hyper Light Drifter در حال کار روی یک بازی جدید هستند. استودیو Heart Machine که توسعه بازی تحسین شده Hyper Light Drifter را در کارنامه دارد براساس آگهی‌ شغلی‌های منتشر شده در Gamasutra کار روی بازی بعدی خود را آغاز کرده و در حال استخدام نیروی جدید برای آن است.

به گزارش وی جی مگ، براساس آگهی استخدام اشاره شده بازی جدید سازندگان Hyper Light Drifter تفاوت‌های زیادی با ساخته قبلی آن‌ها دارد. در حالی که Hyper Light Drifter یک بازی ماجراجویی با سبک گرافیکی پیکسل‌آرت بود که یادآور عناوین کلاسیکی هم‌چون The Legend of Zelda: A Link to the Past می‌شد آگهی استخدام ثبت شده در Gamasutra بیان می‌دارد استودیو Heart Machine به دنبال جذب افرادی با تجربه کار در زمینه مدل‌سازی سه‌بعدی و کار با انجین Unreal Engine 4 است. تعامل‌های محیطی به همراه شخصیت اصلی و کاراکترهای غیرقابل بازی، سکانس‌های اسکریپت‌شده، مبارزات و مواردی مشابه از دیگر مواردی است که در این آگهی درج شده است.

با توجه به موفقیتی که بازی Hyper Light Drifter کسب کرد می‌توان انتظار داشت عنوان بعدی استودیو Heart Machine هم اثر باکیفیتی از آب در بیاید. لازم به ذکر است Hyper Light Drifter برای پلتفرم‌های PS4، Xbox One، Nintendo Switch، PC، Mac، Linux و Ouya در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × یک =