اخبار بازی

منتظر نمایش بازی Death Stranding در TGS 2018 باشیم ؟

منتظر نمایش بازی Death Stranding در TGS 2018 باشیم ؟

وی جی مگ: دو سال از معرفی رسمی بازی Death Stranding می‌گذرد و در تمام این مدت دو سوال اساسی در رابطه با این عنوان وجود دارد. Death Stranding دقیقا چگونه اثری بوده و در چه زمانی عرضه خواهد شد ؟ پس از دو سال هم‌چنان به پاسخ هیچ کدام از این دو سوال دست پیدا نکردیم. با این حال شاید بازی Death Stranding در TGS 2018 نمایش جدیدی داشته باشد.

 به گزارش وی جی مگ، هیدئو کوجیما به تازگی در صفحه توییتر خود پستی را منتشر کرده که شاید خبر از نمایش بازی Death Stranding در TGS 2018 می‌دهد. در این پست تصاویری از به‌روزرسانی کالاهای مربوط به Death Stranding دیده شده اما در ابتدا آن تگ Tokyo Game Show 2018 مشاهده می‌شود. پیش از این شرکت سونی اعلام کرده بود در نمایشگاه Tokyo Game Show حضور پررنگی به عمل خواهد آورد و به همین دلیل نمایش یکی از بزرگ‌ترین عناوین انحصاری در دست ساخت این شرکت هم‌چون Death Stranding دور از انتظار نخواهد بود.

بازی Death Stranding توسط استودیو Kojima Productions به صورت انحصاری برای کنسول PS4 در دست ساخت و توسعه قرار دارد. لازم به ذکر است TGS 2018 از تاریخ 20 سپتامبر آغاز شده و در روز 23 سپتامبر خاتمه خواهد یافت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 + بیست =