اخبار بازی

عرضه نسخه فیزیکی مجموعه Jak and Daxter برای PS4

عرضه نسخه فیزیکی مجموعه Jak and Daxter برای PS4

وی جی مگ: سه کمپانی Limited Run Games، ناتی‌داگ و سونی خبر از عرضه نسخه فیزیکی مجموعه Jak and Daxter تحت عنوان Jak and Daxter: The Precursor Legacy برای کنسول PS4 دادند.

به گزارش وی جی مگ، این مجموعه در دو بسته استاندارد و Collector’s Edition از طریق استور Limited Run Games برای کنسول PS4 در دسترس قرار می‌گیرد. با این حال چنان‌چه قصد دارید یکی از این دو بسته را تهیه کنید بهتر است عجله کنید زیرا تنها 5 هزار نسخه از بسته استاندارد و 2500 نسخه از بسته Collector’s Edition در دسترس قرار گرفته است. لازم به ذکر است هنگامی که موجودی به اتمام برسد باری دیگر از هر دو نسخه در استور نام‌برده در دسترس قرار می‌گیرد. بسته Collector’s Edition شامل یک نسخه از بازی، یک جعبه مهر شده، ساندترک‌ها، یک پوستر 18 در 24 اینچی، فلش 16 گیگابایتی و مواردی دیگر هم‌چون آرشیو طراحی تحت عنوان “A Deep Dive into Jak and Daxter: The Precursor Legacy” است.

به مناسبت عرضه بسته فیزیکی بازی یک تم کلاسیک مخصوص برای کنسول PS4 انتشار یافته است. هم‌چنین پک استیکرهای Jak and Daxter برای دستگاه‌های iOS عرضه شده که از هم‌اکنون از طریق App Store قابل خریداری است. نسخه فیزیکی مجموعه Jak and Daxter با قیمت 25 دلار و نسخه Collector’s Edition آن با قیمت 75 دلار قابل تهیه است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 15 =