اخبار بازی

John Carmack و هدف قرار دادن Project Morpheus

John Carmack و هدف قرار دادن Project Morpheus 1

John Carmack اولین نفر از تیم آکولوس ریفت نسبت به هدست مجازی سونی واکنش نشان داد. وی گفت:

از هدست مجازی سونی انتظار می رود بازی ها را بر روی PS3 بر روی 60 فریم بر ثانیه اجرا کند اما PS4 می تواند تقریبا 60 فریم (stereo 1080 MSAA low) را ارائه دهد.

دلیل اینکه کارمک از کلمه تقریبا استفاده کرده کاملا مشخص است. وقتی شما بازی را در حالت stereo اجرا می کنید، فریم بازی شما نصف می شود. در واقع یعنی اجرای بازی ها بر روی همان 30 فریم بر ثانیه. به همین دلیل است که اکثر مانیتور های 3D از فرکانس 120Hz استفاده می کنند (تا 60 فریم در حالت استریو به دست آید).

فن های سونی که از این حرف کارمک ناراحت شده بودند از کارمک خواستند تا صحبت ها و ادعاهای خود را برای خود نگه دارد و تمرکز خود را برای آکولوس ریفت بگذارد که کارمک پاسخ داد:

این ها ادعا و حمله به سونی نیست. من فکر می کنم PS4 کنسول بزرگی است. کنسولی مناسب برای هدست های مجازی. مردم باید این نکته ها را بدانند.

برچسب‌هاJohn Carmack Project Morpheus
نیما هاشمی

نیما هاشمی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یک =