اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Judge Eyes

اطلاعاتی جدید از گیم‌پلی بازی Judge Eyes

وی جی مگ: اطلاعاتی جدید از روند تولید، شخصیت‌ها و از گیم‌پلی بازی Judge Eyes به اشتراک گذاشته شد. توسعه‌دهندگان آن یعنی توشیهیرو ناگوشی و کازوکی هوسوکاوا در مصاحبه اخیر خود اطلاعاتی جامع در خصوص این عنوان منتشر کردند.

به گزارش وی جی مگ، طی این مصاحبه طولانی با وبسایت Dengeki Online ناگوشی که به عنوان تهیه‌کننده اجرایی سری Yakuza و General Director بازی Judge Eyes شناخته می‌شود به همراه هوسوکاوا که تهیه‌کننده آن است حضور داشته و نکات جدیدی درباره عنوان نام‌برده ارائه کردند که با نام Project Judge هم شناخته می‌شود. با مهم‌ترین نکات به اشتراک گذاشته شده از گیم‌پلی بازی Judge Eyes همراه باشید.

  • Judge Eyes ایده اوریجینال شخص ناگوشی بوده است. سه الی چهار سال پیش بود که ناگوشی برای ساخت این بازی تصمیم گرفت اما در آن زمان شرایطی برای توسعه وجود نداشت و این پروژه تا الان به تاخیر افتاد.
  • این بازی با انجین Dragon Engine که همان انجین بازی Yakuza 6 است توسعه پیدا می‌کند. البته به‌روزرسانی شده و موارد جدیدی برای ارائه حالت چهره‌ شخصیت‌ها و عدم تلاقی آن‌ها به آن اضافه شده است. نورپردازی و رنگ‌بندی نیز به گونه‌ای بوده تا بتواند زمینه “تعلیق قانونی” بازی را منتقل کند
  • این اثر به عنوان بازی بزرگ آخر سال توسعه‌دهندگان منتشر می‌شود. سازندگان تصمیم گرفتند Judge Eyes را تنها سه ماه قبل از انتشار معرفی کنند تا مخاطبین آن را فراموش نکنند.
  • توسعه بازی به اتمام رسیده و اکنون در مراحل بهینه‌سازی و رفع ایراد و اشکال قرار دارد.
  • پروتاگونیست اصلی بازی یعنی Takayuki Yagami در ابتدا قرار بود یک شخصیت کاملا جدید باشد. اما بعدا آن‌ها تصمیم گرفتند از Takuya Kimura بخواهند تا نقش شخصیت اصلی را ایفا کند که برای بازاریابی نیز نکته‌ای مثبت به شمار می‌رفت. سازندگان متوجه شدند با وجود بازی Yakuza 6 انجین Dragon Engine به گونه‌ای پیشرفته شده که شخصیتی که توسط ستاره مشهوری هم‌چون Takuya Kimura بازی شود توسط مخاطبین تشخیص داده می‌شود.
  • به دلیل آن که حجم کاری فراوانی برای صداگذاری بخش داستان اصلی مورد نیاز بود سازندگان تصمیم گرفتند پرونده‌های فرعی را صداگذاری نکنند.
  • به مانند سری بازی Yakuza برخی از ماموریت‌های جانبی بار کمدی دارند.
  • برخی از حوادت بازی Judge Eyes به مانند سری Yakuza در Kamurocho به وقوع می‌پیوندد. با این حال سازندگان مطمئن بودند Judge Eyes به اندازه کافی با عناوین قبلی مجموعه متفاوت است که هنگام ورود به لوکیشن نام‌برده، پلیر احساس تکراری بودن بازی به او منتقل نمی‌شود.
  • کلاب‌های میزبانی برای انجام مینی‌گیم‌ها مانند سری بازی Yakuza در Judge Eyes وجود نخواهد داشت.
  • چه مشغول حل پرونده‌های مختلف بوده یا به تجربه مینی‌گیم و حتی غذا خوردن بپردازید SP به شما تعلق می‌گیرد. امتیازی که از طریق آن می‌توانید توانایی‌های شخصیت اصلی را در درگیری و یا حتی بازجویی ارتقا دهید.
  • مبارزات Judge Eyes نیازمند آن است که پلیر دارای مهارت باشد. بنابراین ارتقا دادن قابلیت‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی یعنی Takayuki امری معقول بوده و چنان‌چه پلیر نتواند این کار را انجام دهد بازی گیمر را در مبارزات مختلفی قرار می‌دهد تا به او کمک کند مهارت لازم را به دست بیاورد.
  • توسعه‌دهندگان سعی کردند شیوه مبارزه Takayuki تا حد ممکن از شیوه Kiryu متمایز باشد. Takayuki بیشتر از هنرهای رزمی چینی برای مبارزه استفاده می‌کند.
  • برای انجام یک ماموریت رویکردهای متفاوتی وجود خواهد داشت که با توجه به شیوه بازی شما، امتیاز و Sp متفاوتی به شما تعلق می‌گیرد.
  • امروزه کارآگاهان واقعی روی پرونده‌های زیادی در ارتباط با خیانت کار می‌کنند. همین مورد در بازی نیز منعکس شده به طوری که برخی از پرونده‌ها پلیر را شگفت‌زده می‌کنند.
  • قرار است به منظور آشنایی مخاطبین با Judge Eyes دمویی برای این اثر منتشر شود. این دمو با دمو Tokyo Game Show 2018 متفاوت خواهد بود و شامل 2 مینی‌گیم جدید نیز می‌شود که پیش از این در عناوین Yakuza دیده نشده‌اند.

بازی Judge Eyes قرار است در تاریخ 13 دسامبر 2018 (22 آذر 97) در ژاپن برای PS4 عرضه شود. عرضه بازی برای مناطق غربی نیز برای تاریخ نامشخصی از سال 2019 برنامه‌ریزی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =