اخبار بازی

Killzone: Shadow Fall: از گذاشتن دیسک تا شروع بازی در زیر 3 دقیقه

Killzone: Shadow Fall: از گذاشتن دیسک تا شروع بازی در زیر 3 دقیقه 1

طبق گفته های یکی از سازندگان این بازی، تکنولوژی ای که در پلی استیشن 4 نهفته است، به استدیو Guerilla Games اجازه داده است تا میزان زمان لودینگ های بازی شوتر شان یعنی KillZone : Shadow Fall را به شدت کاهش دهند.
این استدیو که امروز در نمایشی در Polygon بازی مربوطه را به نمایش گذاشت، دقیقا زمان طول کشیده از گذاشتن دیسک فیزیکی تا شروع بازی را اندازه گیری کردند. طبق این اندازه گیری از گذاشتن دیسک تا پایان فیلم 1.5 دقیقه ای اول بازی و از آنجا تا ساخت پروفایل و شروع شدن بازی، 2 دقیقه و 44 ثانیه طول کشیده است!
وی گفت :

تجربه شروع یک بازی برای اولین بار بوسیله یک دیسک فیزیکی و گذاشتن آن در درون یک PS4 تقریبا شبیه تجربه نسل فعلی است.البته با وقفه کمتر برای لودینگ ها. دیگر هیچ صفحه لودینگ ای بین مراحل نیست و بنظرم این موفقیت بزرگی است.وقتی ما پروژه را استارت زدیم، فکرش را هم نمی کردیم که چنین کارهایی امکان پذیر باشد.

وی توضیح داد که صفحه های لودینگ در هفت یا هشت سالی که گذشت، برای گیمرها یک عادت شده بود و آن ها یاد گرفته بودند که باید صبر کنند! ما بسیار مغرور هستیم که دیگر شما لازم نیست این کار را بکنید. شما دیسک را در درون دستگاه می گذارید و 30 ثانیه طول می کشد تا به منوی اصلی بازی برسید و اگر دکمه X را برای شروع بخش Single-Player بفشارید، بعد از پخش یک فیلم کوتاه یک و نیم دقیقه ای که نشان می دهد در کیلزون 3 چه اتفاقاتی افتاد مستقیما به بازی برده می شوید.
حال اگر بازیکنان بخواهند بازی را دانلود کنند چه اتفاقی می افتد؟ وی در این زمینه گفت که بازی به طور اتوماتیک دو مرحله اول کمپین را دانلود می کند و پس از شروع آن در بک گراند بازی دانلود می شود و اگر شما یک اینترنت نسبتا سریع داشته باشید باید پس از تمام شدن مرحله دوم بدون وقفه ای به مرحله سوم بروید. اگر پس از رد کردن چند مرحله، پلی استیشن 4 را در حالت Stand By بگذارید، مراحل قسمت کمپین دانلود می شود و پس از آن قسمت مولتی پلیر دانلود می شود.

نیما هاشمی

نیما هاشمی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + 6 =

  • بابا ایول سونی ولی هنوزم موندم ps4بخرم یا pc چون واقعیت من تمام بازی که می خرم کرک شده اند نمی دونم چیکار کنم
    ps4 واقعا شاهکاره

    • حالا قیمت کنسول رو ول کن اصلا من خودم با قیمت کنسول مشکلی ندارم ولی حساب کن که حالا خودت اگه کار میکنی یا هنوز نون خور باباتی:) چقدر از حقوقش رو باید برا یه بازی بده تازه بازی های ps4 هم خیلی کم داخل ایران پیدا میشه و 3 سوت فروخته میشه چون تعدادش کمه
      و نکته تاسف بار
      PS4 کرک نمیشه