اخبار بازی

راه جالب سازندگان Kingdom Hearts 3 برای لو نرفتن پایان بازی

راه جالب سازندگان Kingdom Hearts 3 برای لو نرفتن پایان بازی

وی جی مگ: همان‌طور که در جریان هستید تعدادی از نسخه‌های فیزیکی بازی Kingdom Hearts 3 یک ماه قبل از انتشار رسمی لو رفته است. در این میان بسیاری از طرفداران سری از اسپویل شدن محتویات داستانی قبل از تجربه بازی واهمه دارند. با این حال به نظر می‌رسد سازندگان Kingdom Hearts 3 برای لو نرفتن پایان و اسرار بازی راهکار مناسبی تدارک دیده‌اند.

به گزارش وی جی مگ، در پیامی که در صفحه فضای مجازی بازی به اشتراک گذاشته شد تتسویا نومورا کارگردان عنوان Kingdom Hearts 3 از کمپانی Square Enix تایید کرد که در دیسک یا نسخه فیزیکی بازی ویدئوهای مربوط به پایان بازی و اسرار آن را وجود ندارند. به منظور جلوگیری از اسپویل‌های داستانی تصمیم بر این شد که این مجتویات پس از انتشار طی یک به‌روزرسانی در بازی در دسترس قرار بگیرند. «متاسفانه تعدادی از نسخه‌های فیزیکی بازی لو رفته است و از چگونگی وقوع آن آگاهی داریم. عمیقا از بابت نکرانی‌های به وجود آمده برای طرفداران‌مان ابراز شرمندگی می‌کنیم.

با این حال لو رفتن نکات داستانی و پایان بازی، مهم‌ترین دغدغه برای طرفداران بوده که باید به حضورشان برسانیم این ویدئوها قرار است همزمان با انتشار رسمی به Kingdom Hearts 3 اضافه شوند. بنابراین نگران اسپویل شدن و نمایش ویدئوی مهمی از بازی قبل از انتشار نباشید.» خوشبختانه راهکار جالب سازندگان Kingdom Hearts 3 برای لو نرفتن پایان این اثر باعث شد تا طرفداران پرشور این مجموعه کمی آرام شوند و نگران لو رفتن نکات مهم داستان قبل از عرضه رسمی آن نباشد. عنوان Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =