اخبار بازی

دنیای Hercules در Kingdom Hearts 3 لو رفت

دنیای Hercules در Kingdom Hearts 3 لو رفت

وی جی مگ: به تازگی تصویری از شماره بعدی مجله V-Jump لو رفته است که از وجود دنیای Hercules در Kingdom Hearts 3 حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، کاربری از توییتر به نام YonkouProductions عکسی را به اشتراک گذاشته که یکی از صفحات شماره بعدی مجله V-Jump نشان داده و شامل تعدادی از شخصیت‌های برجسته بازی می‌شود. در سال 2017 تریلری از بازی منتشر شد که دنیای الیمپوس را در آن به تصویر می‌کشید و حتی شخصیت Hercules نیز در بخشی از آن در حال کمک به Sora برای مبارزه علیه Heartless in Olympus دیده می‌شد. اما اکنون تصویر این شخصیت در کنار کاراکترهای دیگر هم‌چون Zeus، Hades، Meg و Pegasus به نمایش در آمده و از وجود دنیای Hercules در Kingdom Hearts 3 به صورت قطعی خبر می‌دهد.

در این تصویر هم‌چنین به Twilight Town هم اشاراتی شده است. مکانی که به عنوان یکی از اولین دنیاهای Kingdom Hearts 3 مورد تایید قرار گرفت. در حالی که بسیاری از دنیاهای این بازی از فیلم‌های شرکت Disney منشا می‌گیرند اما دنیای Twilight Town به این سری بازی ویدئویی اختصاص دارد که در عناوین قبلی Kingdom Hearts هم ظاهر شده است. عنوان Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) توسط Square Enix برای دو کنسول Xbox One و PS4 عرضه می‌شود.

دنیای Hercules در Kingdom Hearts 3 لو رفت 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 10 =