اخبار بازی

برخی محتواهای Kingdom Hearts 3 از بازی نهایی حذف شده

برخی محتواهای Kingdom Hearts 3 از بازی نهایی حذف شده

وی جی مگ: بازی Kingdom Hearts 3 سرانجام عرضه شد و پلیرها در حال تجربه و لذت بردن از آن هستند. در همین بعضی از کاربران متوجه شدند برخی محتواهای Kingdom Hearts 3 که در تریلرهای قبل از انتشار مشاهده شده بودند از نسخه نهایی بازی حذف شده است.

به گزارش وی جی مگ، معمولا تمامی بازی‌ها پس از انتشار تغییراتی در محتویات آن ایجاد شده و برخی از موارد آن حذف می‌شوند. به گفته کاربری در توییتر، یکی از لوکیشن‌های قابل بازی Mysterious Tower بوده که در آن Yen Sid را ملاقات می‌کنید. در تریلرهایی که قبل از انتشار از بازی منتشر شده بود گیم‌پلی بازی در مکان نام‌برده شامل مبارزاتی می‌شد که در نسخه نهایی خبری از هیچ کدام از آن‌ها نبوده است. این تنها یک تغییر جزئی بوده و سایر بخش‌هایی که پیش از این در بازی دیده شده بودند در نسخه نهایی هم حضور دارند.

هم‌چنین یکی دیگر از موارد قابل ذکر به محتواهای Kingdom Hearts 3 درون دنیای Twilight Town مربوط می‌شود. جایی که پلیر علاوه‌بر مبارزه با یک باس‌فایت با تعدادی از دشمنان دیگر هم درگیر می‌شد. اما اکنون در نسخه نهایی تنها باس‌فایت انتظار پلیر را می‌کشد. شاید یکی از قابل توجه ترین نکاتی که بازی به نسبت نسخه‌های قبلی داشته نبود شخصیت‌های Final Fantasy بوده. این شخصیت‌ها همواره نقش مهمی در داستان بازی داشتند اما ساخت نسخه‌های جانبی متعدد از مجموعه Kingdom Hearts نقش آن‌ها با کاهش مواجه شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =