اخبار بازی

دشمن‌های اصلی Kingdom Hearts 3 تا زمان عرضه معرفی نمی‌شوند

دشمن‌های اصلی Kingdom Hearts 3 تا زمان عرضه معرفی نمی‌شوند

وی جی مگ: حفظ جزئیات کلیدی و اسرار یک بازی پیش از عرضه آن فرایند بسیار سختی است. در حالی که شرکت Square Enix اطلاعاتی هم‌چون دنیاهای Kingdom Hearts 3 و جزئیاتی معمول از این قیبل را به راحتی به اشتراک گذاشته اما در رابطه با بخشی از نکات مهم این بازی از جمله دشمن‌های اصلی Kingdom Hearts 3 حرفی نزده است.

به گزارش وی جی مگ، سونیل گادهانیا مدیر انجمن بخش اروپای شرکت Square Enix در گفتگویی با وبسایت IGN اظهار کرد که شرکت سازنده به صورت آگاهانه تصمیم گرفته است تا هیچ گونه صحبتی از دشمن‌های اصلی Kingdom Hearts 3 تا زمان عرضه آن نکند و این تصمیم هم تغییری نخواهد کرد. هیچ گونه جزئیاتی در خصوص دشمنان اصلی و باس‌فایت‌های این اثر مورد انتظار افشا نخواهد شد تا پلیرها خود با تجربه بازی به این مورد پی ببرند.

رویکرد اتخاذ شده از سوی Square Enix کاملا منطقی و مناسب است. آن‌ها به راحتی می‌توانستند به منظور بازاریابی اثر خود در هر هفته یک باس‌فایت از هر دنیای بازی را معرفی کنند اما به جای آن تصمیم گرفتند راه آسانی را برای تبلیغات بازی خود انتخاب نکنند. امری که این روزها توسط کمتر ناشری در پیش گرفته می‌شود. عنوان مورد انتظار Kingdom Hearts 3 در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای دو کنسول XBOX ONE و PS4 عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 10 =