اخبار بازی

صدرنشینی Kingdom Hearts 3 در بازار بریتانیا

صدرنشینی Kingdom Hearts 3 در بازار بریتانیا

وی جی مگ: بازی Kingdom Hearts 3 در بازار بریتانیا صدرنشینی را به خود اختصاص داد. عنوان مورد انتظار Square Enix سرانجام عرضه شد و توانست در هفته اول انتشار رتبه اول چارت مذکور را به نام خود ثبت کند.

به گزارش وی جی مگ، با صدرنشینی Kingdom Hearts 3 در بازار بریتانیا این مجموعه برای نخستین بار است که در رتبه اول این چارت قرار می‌گیرد. هم‌چنین نسخه سوم رکورد موفق‌ترین لانچ در بریتانیا در میان فرنچایز را به خود اختصاص می‌دهد. فروش Kingdom Hearts 3 دو برابر نسخه اصلی قبلی خود بوده که 14 سال پیش برای کنسول PS2 عرضه شد. به‌علاوه نسخه سوم بدون شک محبوبیت بیشتری نسبت به نسخه‌های اسپین‌آف و Remix این مجموعه دارد.

در این آمار فروش دیجیتالی مورد محاسبه قرار نگرفته است. لازم به ذکر است در زمان عناوین اصلی قبلی، فروش دیجیتالی وجود خارجی نداشت بنابراین می‌توان نتیجه گرفت عملکرد Kingdom Hearts 3 در هفته اول بسیار قدرتمندتر از آمار ارائه شده است. از آن‌ جایی که سری Kingdom Hearts همواره با پلتفرم Playstation شناخته می‌شود فروش بیشتر آن هم با 82 درصد مربوط به کنسول PS4 بوده و 18 درصد باقی مانده هم به Xbox One اختصاص پیدا می‌کند.

عنوان Resident Evil 2 که در هفته قبل رتبه نخست را در اختیار داشت با کاهش فروش 67 درصدی به مکان دوم منتقل شد. لیست کامل را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

  1. Kingdom Hearts 3
  2. Resident Evil 2
  3. Red Dead Redemption 2
  4. FIFA 19
  5. Call of Duty: Black Ops 4
  6. New Super Mario Bros U
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Super Smash Bros Ultimate
  9. Grand Theft Auto V
  10. Spyro Reignited Trilogy
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − پنج =