اخبار بازی

روایت سازندگان Kingdom Hearts 3 از دلایل طولانی شدن ساخت این بازی

روایت سازندگان Kingdom Hearts 3 از دلایل طولانی شدن ساخت این بازی

وی جی مگ: در حالی به زمان عرضه بازی Kingdom Hearts 3 نزدیک می‌شویم که بیش از ده سال ار انتشار نسخه قبلی این مجموعه می‌گذرد. اکنون سازندگان Kingdom Hearts 3 از دلایل طولانی شدن ساخت گفته و توضیحات آن‌ها از دلایل قابل دفاع و موجهی حکایت دارد.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با Newsweek تای یاسو یکی از کارگردانان بازی Kingdom Hearts 3 از دلایل طولانی شدن ساخت این اثر می‌گوید که در سال E3 2013 معرفی شده بود. این شخص این گونه توضیح داد که پیش از شروع ساخت بازی نام‌برده کمپانی Square Enix نیاز داشت تا در انجین خود تغییرات اساسی ایجاد کند. زیرا انجین قبلی مورد استفاده شرکت تاریخ مصرف گذشته محسوب می‌شد. پس از تغییرات به وجود آمده تیم سازنده نیازمند زمانی بود تا بتواند کار با انجین جدید را یاد گرفته و به طور کامل با آن سازگاری پیدا کند.

در انتها یاسو بابت فاصله زیاد و مدت زمان طولانی که طرفداران مجبور به صبر برای انتشار بازی شدند عذرخواهی کرد و ادامه داد که آن‌ها خواستار آن بودند تا بازی Kingdom Hearts 3 به سطح کیفی مورد انتظار دست پیدا کند تا همه مخاطبین بتوانند از تجربه آن لذت ببرند. عنوان مذکور در تاریخ 29 ژانویه 2019 (9 بهمن 97) برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + پنج =