اخبار بازی

نمایش بازی Nioh 2 در اوایل سال 2019

نمایش بازی Nioh 2 در اوایل سال 2019

وی جی مگ: از زمان معرفی بازی Nioh 2 در نمایشگاه E3 2018 دیگر اخبار و اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است. با این حال کمپانی Koei Tecmo وعده نمایش بازی Nioh 2 و انتشار جزئیات بیشتر از آن را در اوایل سال آینده داده است.

به گزارش وی جی مگ، نسخه ویژه سال نو مجله ژاپنی فامیتسو میزبان تعدادی از سازندگان کمپانی Koei Tecmo بوده که وعده‌های فراوانی برای ابتدای سال آینده میلادی دادند. Fumihiko Yasuda کارگردان بازی Nioh 2 از احتمال یک رونمایی و نمایش بزرگ در سال 2019 به ویژه پیرامون دنباله Nioh خبر داد. زیرا همان‌طور که گفته شد از زمان رونمایی اولیه و نمایش بازی Nioh 2 در نمایشگاه E3 دیگر خبری از آن نبوده است. اثری که توسط استودیو Team Ninja توسعه می‌یابد.

به‌علاوه سایر افراد حاضر در کمپانی Koei Tecmo مانند Hisashi Koinuma و Hideaki Suzuki از عناوین جدیدی که مشغول کار روی آن هستند سخن گفتند. در حالی که اعلام کردند هم‌اکنون مورد جدیدی برای معرفی در اختیار ندارند اما به محض به اتمام رسیدن سال 2018، آن‌ها می‌توانند به رونمایی پروژه‌های خود بپردازند. با توجه به نقدها و واکنش‌های مثبتی که بازی Attack on Titan 2 دریافت کرد بسیاری منتظر هستند بببیند پروژه‌ بعدی این دو شخص چه موردی خواهد بود. شاید رویداد GDC در سال آینده مکان مناسبی برای معرفی پروژه‌های جدید انتشار نمایش جدید بازی Nioh 2 باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × سه =