اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Divinity Original Sin 2

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Divinity Original Sin 2

وی جی مگ: طرفداران عناوین ژانر نقش‌آفرینی برای مدتی است که منتظر معرفی بازی جدید سازندگان Divinity Original Sin 2 یعنی استودیو Larian Studios هستند که انتظار می‌رود باز هم در همین ژانر دنبال شود.

به گزارش وی جی مگ، وبسایت Gameumentary به تازگی مطلبی را در خصوص استودیو نام‌برده منتشر کرده است که در بخشی از آن به بازی بازی جدید سازندگان Divinity Original Sin 2 اشاره شده است. سوئن وینک مدیر و موسس Larian Studios در قسمتی از این مطلب اظهار کرده است «قبل از اتمام ساخت Divinity Original Sin 2 بود که ما در هتلی دور هم جمع شدیم و روی ایده‌های بازی بعدی مشغول به کار شدیم. این بازی هم‌اکنون با اسم رمز Project Gustav شناخته می‌‎شود و دنبال‌روی همان مسیری است که همیشه طی کرده بودیم. این بازی نیز داستان‌محور بوده، دارای سیستم‌ها و بخش چندنفره بوده و از موارد و ایده‌های جدیدی نیز بهره می‌برد.»

«شاید بزرگ‌ترین اضطرابی که اکنون برای ما وجود دارد بدین شرح است که چگونه می‌توان اثری بزرگ‌تر و باکیفیت‌تر و بهتر از Original Sin 2 تولید کرد. چگونه می‌توان نکات مثبت را حفظ کرد و از کجا بدانیم که باید روی مواردی سرمایه‌گذاری کنیم که شاید مخاطبین مشتاق انجام دوباره آن نباشند. زیرا پیش از این آن را تجربه کرده و مایل به تجربه دوباره آن نیستند. این همان دامی است که معمولا بازی‌های دنباله را نیز اسیر خود می‌کند. به همین دلیل است که شما سعی می‌کنید همواره گیم‌پلی جدیدی را امتحان کنید.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 14 =