اخبار بازی

نشانه‌هایی جدید از نسخه کلاسیک N64 و Gamecube

نشانه‌هایی جدید از نسخه کلاسیک N64 و Gamecube

وی جی مگ: اطلاعات جدید لو رفته نشان می‌دهد که احتمالا نینتندو خود را برای عرضه دو کنسول کلاسیک دیگر آماده می‌کند و می‌توانیم در آینده عرضه نسخه کلاسیک N64 و Gamecube باشیم. مسئله‌ای که مدت‌هاست شایعات مختلفی پیرامون آن منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کاربرها به تازگی فایل‌های Nintendo Switch Online را مورد بررسی قرار داده و موفق به دریافت اطلاعات جالبی از این طریق شده‌اند. هرچند دیگر خبری از کنسول NES Classic نیست اما نینتندو بازی‌های این پلتفرم را از طریق سرویس آنلاین Nintendo Switch در اختیار گیمرها قرار داده. با این حال شواهد جدید نشان می‌دهند که به‌زودی بازی‌های SNES نیز به این مجموعه اضافه می‌شود.

از سوی دیگر اطلاعات استخراج شده نشان می‌دهد که نه تنها می‌توانیم در آینده بازی‌های SNES را روی Nintendo Switch تجربه کنیم بلکه باید در آینده شاهد عرضه نسخه کلاسیک N64 و Gamecube نیز باشیم یا در بدترین حالت شبیه‌ساز این دو پلتفرم در Nintendo Switch قرار می‌گیرد تا بازی‌های آنها به صورت آنلاین قابل خریداری باشد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که نینتندو در گذشته اعلام کرده بود که بعد از پایان عمر هر کدام از کنسول‌های کلاسیک دوباره عرضه شده، بازی‌های آن در فروشگاه Nintendo Switch قرار می‌گیرد و حالا برخی کارشناس‌ها اعتقاد دارند که نشانه‌هایی از نام دو شبیه‌ساز جدید برای پلتفرم فعلی کمپانی ژاپنی تا حدودی تایید می‌کند که ابتدا باید شاهد عرضه نسخه کلاسیک N64 و Gamecube باشیم.

در این میان البته شاید خبری از Gamecube نباشد و شبیه‌ساز مورد نظر به GBA یا همان Game Boy Advance اختصاص داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده + 6 =