اخبار بازی GamesCom 2018

اطلاعاتی جدید از بازی Left Alive

اطلاعاتی جدید از بازی Left Alive

وی جی مگ: اطلاعاتی جدید از بازی Left Alive به اشتراک گذاشته شد. دنباله‌ای برای مجموعه بازی Front Mission که شرکت Square Enix در نمایشگاه Tokyo Game Show سال گذشته معرفی کرد.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی وبسایت Dualshockers در نشستی با سازندگان عنوان Left Alive از جمله کارگردان آن توشیفومی نابشیما و تهیه‌کننده آن شینجی هاشیموتو موفق شده اولین گیم‌پلی از بازی را تجربه کند و به دنبال آن اسکرین‌شات‌ها و اطلاعاتی جدید از بازی Left Alive را به اشتراک بگذارد. در ابتدا نیاز به توضیح است که بازی تنها یک عنوان شوتر که روی زمین دنبال شود نبوده و قسمت‌های بسیاری وجود دارد که در آن یکی از سه شخصیت اصلی بازی می‌تواند از ربات‌های نمادین عناوین Front Mission تحت نام Wanzer در جنگ‌ها و درگیری‌های رباتی استفاده کند. ربات‌هایی که از نیروهای زرهی که به شهر حمله کرده‌اند دزیده شده و این اساس داستان را تشکیل می‌دهد.

در نکته جالب دیگری پلیرها اغلب این امکان را خواهند داشت تا برای رویارویی با دشمنان از Wanzer استفاده کنند یا با استفاده از رویکردهای دیگری پیشروی نمایند. مبارزه زمینی بسیار تاکتیکی بوده و با منابع محدودی همراه می‌شود. هر سه شخصیت اصلی به صورت ناگهانی خود را در میان جنگ پیدا می‌کنند. بنابراین لازم است تا بازی به صورت هوشمندانه و با استفاده از نقشه و تاکتیک همراه با استفاده از تله‌ها، سلاح‌های بهبود یافته و ترکیب  آن‌ها برای مقابله با دشمنان دنبال شود که اغلب به صورت قابل ملاحظه‌ای تعداد آن‌ها از شما بیشتر است.

انتخاب نقش مهمی را در Left Alive ایفا می‌کند. بخشی از بازی به نجات افراد غیرنظامی که در داخل شهر به دام افتاده‌اند مرتبط می‌شود. هر یک از آن‌ها انگیزه‌ها و پیش‌زمینه داستانی مربوط به خود را دارند و گاهی اوقات تلاش زیادی نیاز است تا بتوان آن‌ها را متقاعد کرد تا از شما پیروی نمایند. چنان‌چه موفق به قانع کردن آن‌ها برای پیروی کردن از خودتان نشوید قادر خواهید بود تا آن‌ها را در جهنم خود به حال خودشان رها کنید یا به آن‌ها اهمیتی ندهید. با این حال انتخاب‌ها و اعمال شما هم‌چون نجات شخصیت‌های فرعی در پایان‌بندی داستان تاثیر خواهند داشت. بازی Left Alive برای دو پلتفرم PS4 و PC در حال توسعه بوده و هم‌اکنون تاریخ عرضه مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه + چهار =