اخبار بازی

سازندگان Life is Strange: Before the Storm روی یک بازی جدید کار می‌کنند

سازندگان Life is Strange: Before the Storm روی یک بازی جدید کار می‌کنند

وی جی مگ: سازندگان Life is Strange: Before the Storm با همکاری مجدد با شرکت Square Enix روی یک پروژه جدید کار می‌کنند. استودیو Deck Nine Games با ساخت نسخه اسپین‌آف بازی تحسین شده Life is Strange توانست با عمق دادن به پیش‌زمینه داستانی سری برای خود نامی دست‌وپا کند و اکنون به نظر می‌رسد همکاری آن‌ها با Square Enix در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Square Enix اعلام کرد این کمپانی به دنبال عرضه بازی Before the Storm همکاری خود را با استودیو Deck Nine Games ادامه خواهد داد و اظهار کرد این دو کمپانی با یکدیگر روی پروژه جدیدی مشغول به کار خواهند شد. رئیس استودیوهای خارجی Square Enix آقای لی سینگلتون توضیح داد مشارکت با سازندگان Life is Strange: Before the Storm برای آن‌ها موفقیت بزرگی به همراه داشته و ایجاد فرصتی برای مشارکت دوباره با Deck Nine Games روی توسعه یک بازی جدید، تصمیمی آسان به شمار می‌رود.

در حالی که ساخت بازی جدید توسط Deck Nine Games مورد تایید قرار گرفته اما فعلا هیچ‌گونه جزئیاتی از آن منتشر نخواهد شد. مشخص نیست آیا این بازی جدید باز هم در دنیای Life is Strange رخ می‌دهد یا یک پروژه کاملا جدید خواهد بود. به منظور آماده‌سازی برای کار روی بازی جدید، استودیو نام‌برده به دنبال آن بوده تا تیم را خود را گسترش دهد و هم‌چنین به دنبال استخدام یک Creative Director جدید، برنامه‌نویس و طراح است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 3 =