اخبار بازی

سازندگان Final Fantasy 15 روی یک بازی PS5 کار می‌کنند

سازندگان Final Fantasy 15 روی یک بازی PS5 کار می‌کنند

وی جی مگ: به گفته یکی از افراد استودیو Luminous Productions، کمپانی Square Enix و سازندگان Final Fantasy 15 روی یک بازی PS5 کار می‌کنند. پس از انتشار سرنخ‌های بسیار که شعبه‌های غربی کمپانی Square Enix یعنی Crystal Dynamics و Eidos Montreal در حال کار روی پروژه‌هایی برای نسل بعد هستند، این اولین باری است که در رابطه با استودیو ژاپنی توسعه‌دهنده شرکت مذکور اطلاعاتی به اشتراک گذاشته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کار روی یک بازی PS5 خبری است که توسط طراح ارشد کاراکتر سه‌بعدی یعنی توموهیرو توکورو که سابقه فعالیت روی Final Fantasy Type-0 HD و Final Fantasy 15 را دارد منتشر شده است. با توجه به این که به تازگی توسعه بسته‌های الحاقی Final Fantasy 15 کنسل شد، برخلاف حرف و حدیث‌های قبلی می‌توان حدس زد این پروژه ارتباطی به مجموعه Final Fantasy نداشته و حداقل نیز برای کنسول‌های نسل بعد در حال ساخت است.

مدیر استودیو Luminous Productions یعنی هاجیمه تاباتا پس از انتشار ضررهای میلیونی کمپانی اعلام کرد که از این مجموعه جدا شده و روی فعالیت‌های شخصی خود تمرکز خواهد کرد. در همین بیانیه اظهار شده بوده که استودیو مذکور روی ساخت بازی‌‌های بزرگ AAA تمرکز خواهد کرد. از طرفی پیش از این مشخص شده بود Luminous در حال ساخت یک بازی موبایل برای چین بوده که در حال حاضر هیچ گونه اطلاعاتی از آن در دسترس قرار نگرفته است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 4 =