اخبار بازی

شایعه: نام Marvel vs Capcom 4 جایگزین Infinite می‌شود

شایعه: نام Marvel vs Capcom 4 جایگزین Infinite می‌شود

وی جی مگ: برای مدتی است که خبری از محتویات جدید برای Marvel vs. Capcom: Infinite نبوده و به نظر می‌ رسد شرکت کپکام برنامه جدیدی برای این فرنچایز خود تدارک دیده باشد. با این حال شایعه مطرح شده بیان می‌دارد به‌زودی نام Marvel vs Capcom 4 جایگزین Infinite می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این شایعات توسط کاربری از وبسایت Reddit به نام “Vergeben” منتشر شده که پیش از این اطلاعات صحیحی در خصوص Injustice 2 و Super Smash Bros. Ultimate به اشتراک گذاشته بود. این کاربری در پاسخ به پرسش شخص دیگری اظهار کرد در حال حاضر هیچ گونه جزئیات اساسی پیرامون Marvel vs. Capcom: Infinite مشخص نبوده و تنها می‌توان مطمئن بود به‌روزرسانی جدیدی در راه بازی خواهد بود. شخصیت‌های جدید نیز ممکن است از طریق این به‌روزرسانی به بازی افزوده شوند.

در آخر هم اضافه کرد تغییر نام تجاری بازی می‌تواند اقدامی مثبت برای شرکت کپکام باشد. این اقدام اگر به درستی صورت بگیرد موفقیت‌های زیادی در پی خواهد داشت و می‌تواند هر دو مخاطب حرفه‌ای سری Marvel vs Capcom و مخاطبین کژوآل را جذب نمایند. ممکن است نام Marvel vs Capcom 4 جایگزین Infinite شود. در حال حاضر تمامی این موارد تنها شایعات بوده و باید منتظر تایید شدن جزئیات رسمی ماند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 − 15 =