اخبار بازی

رکوردشکنی بازی Spider-Man در بازار آمریکا

رکوردشکنی بازی Spider-Man در بازار آمریکا 1

وی جی مگ: امروز آمار فروش ماه سپتامبر بازار آمریکا از سوی گروه NPD منتشر شده و با نگاهی به آن متوجه صدرنشینی و رکوردشکنی بازی Spider-Man در بازار آمریکا می‌شویم. اثری که با وجود عرضه انحصاری برای PS4 توانسته دیگر رقبای خود در جریان این ماه یعنی NBA 2K19 و Assasssin’s Creed Odyssey را شکست دهد.

به گزارش وی جی مگ، اما اولین رکوردشکنی بازی Spider-Man در بازار آمریکا به بالاترین فروش بازی‌های انحصاری تاریخ سونی در ماه ابتدایی عرضه اختصاص پیدا می‌کند. رکوردی که حالا در اختیار Spider-Man است و در ادامه این بازی را تبدیل به هشتمین بازی بزرگ پلتفرم Playstation کرده. در مجموع نیز فعلا بازی Spider-Man در رده سوم بهترین فروش سال 2018 در آمریکای شمالی شناخته می‌شود. رتبه‌های اول و دوم را Far Cry 5 و God of War به دست آورده‌اند.

جدای از نکات اشاره شده، بازی Spider-Man با اختلافی 37 درصدی در ماه اول انتشار تبدیل به بهترین بازی از مجموعه آثار مرد عنکبوتی از دید فروش شده. با این حال Spider-Man در شرایطی به جایگاه اول بازار آمریکا رسیده که NBA 2K19 را در رتبه دوم می‌بیند. بازی که توانسته از زمان شکل‌گیری NPD در سال 1995، بالاترین آمار فروش ماه اول انتشار این مجموعه را به خود اختصاص دهد. در مجموع عناوین عرضه شده از سوی 2K، این بازی رتبه پنجم بهترین عرضه را در اختیار دارد.

در ادامه می‌توانید فهرست 20 بازی پرفروش ماه سپتامبر بازار آمریکای شمالی را مشاهده کنید:

رکوردشکنی بازی Spider-Man در بازار آمریکا 2

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده + هجده =