اخبار بازی

خلع سلاح هسته‌ای در بازی Metal Gear Solid 5

خلع سلاح هسته‌ای در بازی Metal Gear Solid 5

وی جی مگ: چندی پیش مشخص شد که عنوان Metal Gear Solid 5 کات‌سین مخفی در انتها دارد که برای به نمایش در آمدن آن باید تمامی سلاح‌های اتمی در بازی خنثی می‌شدند. امری که تنها یک بار روی پلتفرم PC اتفاق افتاده بود. حال سلاح هسته‌ای موجود در بازی Metal Gear Solid 5 روی کنسول‌ها هم خنثی شدند.

به گزارش وی جی مگ، عنوان Metal Gear Solid 5 :The Phantom Pain شامل بخش آنلاینی به همراه یک FOB Base بوده که به هر پلیر اجازه می‌دهد سلاح هسته‌ای داشته باشد. چنان‌چه تمامی سلاح‌های هسته‌ای موجود خنثی شوند باعث می‌شود کات‌سین مخفی بازی که به نوعی پایان‌بندی مخفی آن هم محسوب می‌شود به نمایش در بیاید. این اتفاق تا چندی پیش هرگز صورت نگرفته بود که اتفاقا روی PC صورت گرفت.

اکنون گزارشات منتشر شده خبر از خلع تمامی سلاح‌های هسته‌ای در بازی Metal Gear Solid 5 این بار روی کنسول‌ها می‌دهند. اولین بار هنگامی که طرفداران فایل‌های نسخه PC بازی را زیر و رو می‌کردند  این اتفاق به وقوع پیوست و طی یک حادثه تمامی سلاح‌های اتمی موجود در بخش آنلاین بازی به عدد صفر رسیدند و کات‌سین پایانی به نمایش در آمد. همین اتفاق باری دیگر رخ داده اما این بار کنسول‌ها میزبان خلع سلاح هسته‌ای در بازی Metal Gear Solid 5 بودند. از آن جایی که تاکنون چند تن از پلیرها دوباره بمب‌های اتمی در بازی ایجاد کردند مشاهده این کات‌سین در بازی غیرفعال شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × سه =