اخبار بازی

شایعه: بازی Metroid Prime 4 در The Game Awards نمایش دارد

شایعه: بازی Metroid Prime 4 در The Game Awards نمایش دارد

وی جی مگ: در نمایشگاه E3 2017 بود که بازی Metroid Prime 4 برای نخستین بار معرفی شد اما از آن زمان تاکنون با وجود برگزاری Nintendo Directهای متعدد، شرکت نینتندو حتی یک ثانیه نیز این عنوان به نمایش نگذاشته است. با این حال براساس عکس منتشر شده از رئیس بخش آمریکای نینتندو به نظر می‌رسد بازی Metroid Prime 4 در The Game Awards نمایش دارد.

به گزارش وی جی مگ، جف کیلی تهیه‌کننده و مجری مراسم سالانه The Game Awards عکسی در توییتر خود به اشتراک گذاشته که او را در کنار سلبریتی و سرآشپز ولفگنگ پاک (Wolfgang Puck) و البته رجی فیلز-ایمی (Reggie Fils-Aime)، مدیر شعبه آمریکای نینتندو نشان می‌دهد و عبارت “در ماه دسامبر شما را خواهیم دید” هم در این توییت ضمیمه شده است. این تصویر در برداشت اول بیان دارد که شرکت نینتندو در مراسم مذکور حضور به عمل خواهد آورد اما نینتندو هر سال در این مراسم حاضر بوده و مسئله فقط نمی‌تواند به این موضوع مربوط شود.

در این تصویر تی‌شرت پوشیده شده توسط رجی جلب توجه می‌کند که متعلق به سری بازی Metroid می‌شود. همین مسئله باعث ایجاد جرقه در بین کاربران توییتر و فروم ResetEra شده که قرار است بازی Metroid Prime 4 در The Game Awards نمایش داشته باشد. با توجه به این که پیش از این نیز شرکت نینتندو رونمایی از اولین گیم‌پلی بازی Zelda Breath of the Wild و معرفی اولیه Bayonetta 3 را در The Game Awards انجام داده بود نمایش بازی Metroid Prime 4 در این رویداد دور از انتظار نخواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 5 =