اخبار بازی

مایکروسافت به دنبال خرید استودیوهای جدید در سال 2019

مایکروسافت به دنبال خرید استودیوهای جدید در سال 2019

وی جی مگ: طی چند ماه اخیر مایکروسافت توانسته با خریداری یا راه‌اندازی استودیو‌های مختلف جلوه مناسبی را در مقابل طرفداران خود پیدا کند. آنها تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا محتوای لازم و انحصاری را برای پلتفرم‌های خود آماده کنند و به نظر می‌رسد که مایکروسافت به دنبال خرید استودیوهای جدید در سال 2019 است.

به گزارش وی جی مگ، طی چند ماه اخیر و به خصوص با شروع تابستان شاهد فعالیت جدی مایکروسافت در این زمینه بودیم و آنها چند استودیو قابل توجه مانند Ninja Theory، Playground Games، InXile و Obsidian را تحت اختیار خود در آوردند. روندی که فعلا به نظر متوقف نمی‌شود.

یکی از کاربرهای توئیتر که سابقه طولانی در لو دادن اخبار مختلف مایکروسافت داشته اعلام کرده که آنها به دنبال استودیوهای جدید در سال 2019 هستند اما نامی از گزینه هدف مشخص به میان نیاورده. از سویی به این نکته اشاره شده که مایکروسافت استودیوهای بزرگ و کوچک را به صورت همزمان در رادار خود قرار داده.

با روند فعلی می‌توان انتظار داشت که شاهد اخباری بیشتری از سوی مایکروسافت در سال 2019 باشیم و آنها سخت برای شروع نسل آینده و رونمایی از آثار انحصاری خود تلاش می‌کنند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − سه =