اخبار بازی

فعلا خبری از بازی Halo 5: Guardians برای PC نیست

فعلا خبری از بازی Halo 5: Guardians برای PC نیست

وی جی مگ: با اعلام شرکت مایکروسافت فعلا خبری از بازی Halo 5: Guardians برای PC نخواهد بود. بدین ترتیب تمامی امیدهای به وجود آمده برای به وقوع پیوستن این مسئله نقش بر آب شد.

به گزارش وی جی مگ، شرکت مایکروسافت با انتشار بیانیه‌ای به تمامی حرف و حدیث‌های موجود پیرامون احتمال انتشار بازی Halo 5: Guardians برای PC خاتمه داد. شایعاتی که منشا آن به به‌روزرسانی باکس‌آرت بازی نام‌برده در وبسایت آمازون بر می‌گشت و روی آن به جای عبارت “Xbox One Exclusive”، عبارت “Xbox One Console Exclusive” به چشم می‌خورد. همان‌طور که پیش از این درباره این دو برچسب توضیح داده بودیم شرکت مایکروسافت از Xbox One Console Exclusive برای عناوینی استفاده می‌کند که علاوه‌بر Xbox، برای PC یا Windows 10 هم منتشر می‌شوند. در مقابل Xbox One Exclusive تنها برای بازی‌های انحصاری Xbox One بکار برده می‌شود.

همین مسئله باعث شده بود بسیاری فکر کنند بازی Halo 5 برای Windows 10 هم انتشار خواهد یافت اما شرکت مایکروسافت در بیانیه جدید خود اظهار کرد در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای این موضوع ندارد. با این حال می‌دانیم جدیدترین نسخه در حال ساخت از مجموعه Halo تحت عنوان Halo Infinite که توسط 343 Industries در حال تولید است علاوه‌بر کنسول نسل هشتمی مایکروسافت برای PC هم عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 13 =