اخبار بازی

بازی Minecraft Story Mode در Netflix منتشر شد

بازی Minecraft Story Mode در Netflix منتشر شد

وی جی مگ: چند ماه پیش بود که مشخص شد وضعیت مالی استودیو Telltale Games مناسب نیست و نهایتا با جدایی تعداد زیادی از اعضای این تیم شرایط برای پایان کار یکی از پرکارترین سازندگان بازی‌های ماجراجویی طی سال‌های اخیر فراهم شد.

به گزارش وی جی مگ، در شرایطی که دیگر خبری از Telltale Games نیست اما بازی‌های مختلف آنها همچنان به زندگی ادامه می‌دهند. امروز به صورت رسمی تایید شد که بازی Minecraft Story Mode در Netflix منتشر می‌شود که به عنوان یک سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال شناخته می‌شود و معمولا خبری از بازی ویدئویی در آن نیست.

در حال حاضر سه قسمت ابتدایی بازی Minecraft Story Mode در Netflix منتشر شده و تغییراتی در ساختار آن به وجود آمده تا برای مخاطب‌های این سرویس نیز قابل تجربه باشد. با توجه به توضیحات ارائه شده می‌توان نتیجه گرفت که حالا ساختار این بازی تنها در قالب چند انتخاب کلی دنبال می‌شود و مخاطب به نسبت انتخاب‌هایش می‌تواند ادامه جریان داستان را دنبال کند.

با توجه به جزئیات ثبت شده در صفحه رسمی Minecraft Story Mode در Netflix انتظار می‌رود که باقی قسمت‌های این بازی در تاریخ 5 دسامبر منتشر شود. جالب است بدانید یکی از آخرین پروژه‌های در دست ساخت Telltale Games که فرایند تولید آن متوقف شد، بازی Stranger Things‌ بود که براساس سریالی با همین نام ساخته می‌شد که وظیفه تولید و انتشار آن را Netflix‌ برعهده داشت.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + دو =