اخبار بازی

تایید ساخت نسخه جدید بازی Titanfall

اخبار بیشتری از Titanfall در راه است

وی جی مگ: روز گذشته اعضای استودیو Respawn اعلام کردند فعلا برنامه‌ای برای ساخت بازی Titanfall 3 ندارند و تمرکز کنونی آن‌ها روی Apex Legends خواهد بود. با این حال خالق فرنچایز مذکور و پس از آن کمپانی EA به نوعی ساخت نسخه جدید بازی Titanfall و انتشار تجربه‌های بیشتر از آن در سال جاری را مورد تایید قرار دادند.

به گزارش وی جی مگ، وینس زامپلا موسس استودیو Respawn و خالق مجموعه Titanfall در توییتر اظهار کرد که تیم سازنده به بازخوردهای گیمرها و مخاطبین برای Apex Legends گوش می‌دهند. هم‌چنین اخبار بیشتری از Titanfall برای سال جاری برنامه‌ریزی شده است. واضح است که در حال حاضر نمی‌توان منتظر معرفی بازی Titanfall 3 بود. زیرا استودیو نام‌برده به طور همزمان در حال توسعه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order نیز بوده که قرار است در انتهای سال 2019 منتشر شود.

از طرفی دیگر کمپانی EA هم تایید کرد در سال جاری تجربه‌های بیشتری از Titanfall در راه خواهند بود. عرضه مجدد نسخه اول Titanfall برای PS4 و حتی Switch می‌تواند بخشی از این تجربه‌ها باشد. به‌علاوه توسعه و عرضه بسته‌های الحاقی جدید برای Titanfall 2 هم می‌تواند جزو گزینه‌های احتمالی باشد. هم‌چنین احتمال دارد تایتان‌ها به صورت محدود به بازی Apex Legnends اضافه شوند زیرا در این بازی هیچ گونه تایتانی وجود ندارد. اگرچه Respawn در دست توسعه بودن نسخه سوم را رد کرده اما ساخت نسخه جدید بازی Titanfall اجتناب ناپذیر خواهد بود.

در حال حاضر بازی بتل رویال Apex Legends که درون جهان Titanfall جریان داشته و دنبال می‌شود به صورت رایگان برای Xbox One، PS4 و PC در دسترس قرار دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 11 =