اخبار بازی

محل فیلمبردای سریال The Witcher مشخص شد

محل فیلمبردای سریال The Witcher

وی جی مگ: پروژه ساخت سریال مورد انتظار شبکه Netflix که از بازی The Witcher الهام گرفته شده است به خوبی پیش می‌رود. بازی The Withcer نیز از روی یک رمان با همین نام ساخت شده است. نویسنده  این رمان یعنی Andrzej Sapkowski نیز در ساخت این سریال نقش دارد.

به گزارش وی جی مگ، Lauren S.Hissrich نویسنده این سریال هیجان زیادی در مورد این پروژه دارد. البته اطلاعات زیادی در مورد این سریال نداریم. به نظر می‌رسد مکانی که فیلم‌برداری این سریال انجام می‌شود، مشخص شده است.

طبق گزارشی که Omega Underground منتشر کرد، این سریال در هشت قسمت فیلم‌برداری می‌شود و فیلم‌برداری آن در اروپا است که با جو داستان فیلم همخوانی دارد. طبق همین گزارش احتمال دارد که سایر قسمت‌های این سریال در مناطق دیگر اروپا فیلم‌برداری شود.

چند وقت پیش بود که فهمیدیم بازیگر Super-Man یعنی Henry Cavill علاقه دارد تا در نقش Geralt بازی کند. احتمالا به زودی مشخص می‌شود که چه کسی نقش Geralt را بازی می‌کند.

Hissrich چند وقت پیش در اکانت تویت خود نوشت: بیاید در مورد جادوگری صحبت‌ کنیم. بعله من از کلمه جادو استفاده کردم. جادوگری به زودی آغاز می‌شود ولی نمی‌توانم اطلاعات بیشری بدهم. یک چیز بسیار مهم وجود دارد که باید بدانید. وقتی که یک سریال در مورد جادوگری است، کارگردان آن بازیگر‌ها را در صحنه‌های ویژه‌ای قرار می‌دهد. نویسندگان این سریال نیز صحنه‌های جدیدی برای این کارکترها خلق کرده‌اند که شامل صحنه‌های احساسی و عمیق زیادی خواهد بود و این چیزی است که از Geralt و دوستانش انتظار داریم. از آنجایی که در اینترنت هیچ رازی پنهان نمی‌ماند، اگر صحنه‌هایی از فیلم The Witcher را مشاهده کردید، باید بگویم که واقعی هستند ولی قرار نیست در مورد داستان این سریال چیزی به شما نشان دهند.

اگر از طرفداران این فرانچایز باشید، برای دیدن این سریال آن هیجان زده شده‌اید. به هر حال باید صبر کنیم تا پروژه ساخت این سریال به اتمام برسد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 + دوازده =