اخبار بازی

در ابتدا بازی Alien: Isolation اثری سوم شخص بود

در ابتدا بازی Alien: Isolation اثری سوم شخص بود

وی جی مگ: عنوان Alien: Isolation یکی از بهترین آثار ترسناک نسل هشتم به شمار می‌آید که علیرغم مشکلاتی توانست با زوایه دید اول شخص خود تجربه‌ای مهیج را به مخاطب انتقال دهد. با این حال نمونه‌های اولیه‌ منتشر شده از گیم‌پلی بازی نشان می‌دهند در ابتدا قرار بوده بازی Alien: Isolation اثری سوم شخص باشد.

به گزارش وی جی مگ، اتمسفر و تنش موجود به کمک دوربین اولین شخص یکی از نقاط قوت بازی Alien: Isolation بود که مورد تحسین هم قرار گرفت. اثری که در سال 2014 توسط کمپانی Sega منتشر شد و وظیفه ساخت آن برعهده استودیو Creative Assembly بود. در کنار این موارد اما ویدئوهای جدید منتشر شده از سوی چنلی در یوتیوب به نام NeoGamer نمونه‌های اولیه بازی را به اشتراک می‌گذارد که نشان می‌دهد در ابتدا Alien: Isolation اثری سوم شخص بوده و با این زاویه دید در حال توسعه بوده است. این نمایش مربوط به حضور بازی و استودیو Creative Assembly در رویداد GDC 2015 می‌شود.

اگرچه در این ویدئوها نمای سوم شخص نیز برای بازی چندان بد به نظر نمی‌رسند اما به اندازه دید اول شخص نمی‌توانست جذابیت بازی را منتقل کند. گردش دوربین به حالت اول شخص برای دیدن محیط اطراف به صورت مخفیانه و اطمینان از حضور یا عدم حضور یک Android و موجود Alien یکی از بهترین قسمت‌های این بازی محسوب می‌شد که به حالت سوم شخص قابل پیاده‌سازی نبود. عنوان Alien: Isolation برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 13 =