اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از بازسازی بازی MediEvil

اطلاعاتی جدید از بازسازی بازی MediEvil

وی جی مگ: براساس شواهد معلوم به نظر می‌رسد صداپیشه شخصیت اصلی بازی MediEvil بازگشته و مشغول کار روی بازسازی بازی MediEvil است که به گفته سونی قرار است اطلاعات تکمیلی این اثر بازسازی طی هفته‌های آینده به صورت کامل در دسترس قرار بگیرد.

به گزارش وی جی مگ، اکنون به لطف صداپیشه شخصیت Sir Daniel Fortesque یعنی Jay Gunn و پست منتشر شده توسط ایشان در توییتر، به نظر می‌رسد Gunn در حال ضبط دیالوگ‌های جدید یا حداقل ضبط مجدد دیالوگ‌های قدیمی برای بازسازی بازی MediEvil باشد. چرا که این شخص عکسی از خود در توییتر منتشر کرده که روی سرش یک سبد دیده می‌شود و اظهار کرد که «کارهایی که انجام می‌دهم تا برای انجام یک شغل آماده شوم». همان‌طور که به خاطر دارید Gunn صداگذاری شخصیت اصلی بازی MediEvil را از طریق دندان‌های خود و به کمک یک سبد روی سرش انجام می‌داد تا صدای ایجاد شده مناسب شخصیت Sir Daniel Fortesque باشد.

 باید منتظر اطلاعات رسمی و جامع از سونی ماند. چند روز پیش خبری نیز منتشر شد مبنی بر این که به‌زودی مجموعه Medievil Skeletal Collection شامل دو نسخه اول این بازی برای PS4 رونمایی می‌شود. با توجه به این که امسال شاهد برگزاری مراسم PSX از سوی سونی نخواهیم بود شاید در مراسم The Game Awards 2018 این پروژه بازسازی رونمایی شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =