اخبار بازی

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Horizon: Zero Dawn

اطلاعاتی از بازی جدید سازندگان Horizon: Zero Dawn

وی جی مگ: در ابتدای سال جاری بود که استودیو هلندی Guerrilla Games، سایمون لاروش کارمند سابق شرکت یوبی‌سافت را به عنوان Game Director استخدام کرد. لاروش پیش از این به عنوان کارگردان بخش گیم‌پلی آنلاین روی Rainbow Six Siege کار کرده بود. شواهد بیان می‌دارد بازی جدید سازندگان Horizon: Zero Dawn اثری شامل بخش چندنفره است.

به گزارش وی جی مگ، پس از همین موضوع این توسعه‌دهنده با توجه به اگهی شغلی جدیدی که چندی پیش منتشر کرده بود به دنبال استخدام فردی با تجربه‌های بازی آنلاین بود و اکنون کریس لی، دیگر کارمند سابق شرکت یوبی‌سافت را که طراح بازی Rainbow Six Siege بوده با همین نقش به مجموعه خود اضافه کرده است. مدتی قبل نیز Guerrilla Games با تغییر دفتر کاری خود، تعداد نفرات خود را دو برابر کرد و بر همین اساس می‌توان تصور کرد این استودیو در حال حاضر در حال کار روی دو بازی است که بدون شک یکی از آن‌ها دنباله‌ای برای Horizon است.

تمامی حدس و گمان‌ها راجع به دیگر بازی جدید سازندگان Horizon: Zero Dawn نشان می‌دهد استودیو فرست پارتی سونی روی پروژه‌ای مشغول به کار است که یا تمرکز اصلی آن روی بخش چندنفره آنلاین است یا این بخش را در ساختار خود شامل می‌شود. نسخه‌ای جدید از سری بازی Killzone به همراه بخش چندنفره می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد و در عین حال ممکن است این استودیو روی یک بازی کاملا جدید آنلاین محور در حال کار باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 13 =