اخبار بازی

اطلاعاتی درباره اندازه نقشه بازی Red Dead Redemption 2

اطلاعاتی درباره اندازه نقشه بازی Red Dead Redemption 2

وی جی مگ: تنها 5 روز به انتشار بزرگ‌ترین و موردانتظارترین عنوان سال 2018 باقی مانده و در یک ماه اخیر شرکت Rockstar Games بخش‌های مختلفی از بازی خود تحت عنوان Red Dead Redemption 2 را رونمایی کرده است. قرار است تا جهان بازی، دنیایی بی‌مانند و بزرگ و پر از جرئیات را به نمایش بگذارد و از کلیشه‌های عناوین Open World نیز دوری نماید. اکنون اطلاعاتی جدید از جهان و هم‌چنین اندازه نقشه بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، آرون گربوت کارگردان هنری استودیو Rockstar North در گفتگوی اخیر خود با مجله EDGE گفت Red Dead Redemption 2 تنها به کشف موارد و فعالیت‌های جدید برای انجام دادن در دنیای بازی خلاصه نمی‌شود بلکه جهان بازی نیز به صورت پیوسته از طرق مختلفی تجربیات جدیدی را در مقابل مخاطب خود قرار می‌دهد. گربوت این طور مثال می‌زد که «یک مار زنگی به اسب شما حمله می‌کند. حیوانات همواره در جنگل در کمین هستند. کمپ گروه رقیب در فاصله دور به چشم می‌خورد. روشنایی نزدیک‌ترین شهر دیده می‌شود. همواره اتفاقی در حال رخ دادن است. همین‌طور که به سادگی در حال گردش در بازی هستید اتفاقات جدیدی رخ می‌دهند که تجربه‌ای جدید و در عین حال واقعی محسوب می‌شود.»

هم‌چنین در همین مصاحبه بود که مجله EDGE جزئیاتی در خصوص اندازه نقشه بازی Red Dead Redemption 2 به اشتراک گذاشت. ظاهرا پس از مشاهده نقشه بازی توسط اعضای مجله EDGE، آن‌ها نقشه بازی را تا حد ممکن از بزرگ‌نمایی خارج کرده و سپس آن را به سمت شرقی نقشه حرکت دادند. براساس اطلاعات ارائه شده به اندازه دو صفحه کامل طول کشیده تا آن‌ها به پایان نقشه برسند. همین مورد برای رسیدن به قسمت تحتانی یا زیرین نقشه نیز دو برابر بیشتر طول کشیده است. بزرگ‌ بودن نقشه‌ بازی‌های Rockstar برای کسی تعجبی به دنبال ندارد اما اوضاع وقتی مهیح‌تر می‌شود که می‌دانیم در نقطه به نقطه نقشه بازی، جزئیاتی برای سرگرم کردن مخاطب قرار داده شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 5 =