اخبار بازی

شایعه: Watch Dogs 3 نسل آینده عرضه می‌شود

شایعه: Watch Dogs 3 نسل آینده عرضه می‌شود

وی جی مگ: جدیدترین اطلاعات منتشر شده از وجود نام تجاری خبر می‌دهند که نشان می‌دهد Watch Dogs 3 نسل آینده و برای پلتفرم‌های PS5 و Xbox ساخته و عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، به لطف یوتیوبری با نام کاربری SkullziTV نشان تجاری که در ماه نوامبر به ثبت رسیده بود اکنون به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شده که نشان می‌دهد نسخه سوم از مجموعه بازی Watch Dogs نسل آینده منتشر شده و برای کنسول‌های فعلی در دست ساخت نیست. این نشان تجاری در حالت انتظار قرار داشته و همان‌طور که گفته شد علیرغم ثبت در سال گذشته، تا هفته پیش به صورت عمومی منتشر نشده بود.

نشان تجاری مذکور کاملا جدید بوده و با مواردی که پیش از این برای مجموعه Watch Dogs به ثبت رسیده بودند متفاوت است. از طرفی دیگر جزئیات موجود در آن به گونه‌ای است که بیان می‌دارد بازی Watch Dogs 3 نسل آینده و برای PS5 و Next Xbox عرضه می‌شود. کمپانی Ubisoft در چند وقت اخیر درخصوص مجموعه مورد بحث سکوت اختیار کرده و اطلاعاتی راجع به آینده آن منتشر نکرده است. با توجه به این که نسخه اول در شهر شیکاگو و نسخه دوم در ورژن خیالی از سان‌فرانسیسکو دنبال می‌شد برخی احتمال می‌دهند نسخه سوم Watch Dogs در لندن روایت می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 5 =