اخبار بازی

از دید نیویورک تایمز Red Dead Redemption 2 تعریف هنر واقعی است

از دید نیویورک تایمز Red Dead Redemption 2 تعریف هنر واقعی است

وی جی مگ: زمان زیادی از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 نگذشته و اکثر رسانه‌ها و منتقدها بعد از تجربه این اثر لب به تحسین ساخته استودیو Rockstar Games گشودند. اثری که توانست از وی جی مگ نیز نمره کامل دریافت کرده و حالا به نظر می‌رسد که حتی رسانه‌های غیرتخصصی بازی را نیز تحت تاثیر قرار داده.

به گزارش وی جی مگ، جدیدترین اظهار نظر درباره این اثر به روزنامه نیویورک تایمز اختصاص دارد که توضیح داده Red Dead Redemption 2 تعریف هنر واقعی است و در آن می‌توان نکاتی را پیدا کرد که شاید هیچ سریال تلویزیونی، فیلم سینمایی یا کتابی توانایی پرداخت به آنها را نداشته باشد.

پیتر سادرمن از نشریه نیویورک تایمز درباره ساخته جدید Rockstar Games اینگونه توضیح داده که «بلاک‌باستر این فصل نه یک سریال و نه فیلم سینمایی بلکه یک بازی ویدئویی است. بازی Red Dead Redemption 2 تعریف هنر واقعی است. درست همانند داستان‌های کلاسیک وسترن و گنگستری می‌تواند حتی برخی اوقات خشن و بی‌رحم باشد. در عین حال با اثری سینمایی و حتی ادبی روبرو هستیم که با نمونه‌ دیجیتالی کارهای جان فورد همراه شده. بازی Red Dead Redemption 2 دست روی موضوعاتی از دوران غرب وحشی گذاشته که در هیچ اثر دیگری از صنعت سرگرمی مطرح نشده.»

هرچند تعریف و تمجید از بازی‌های ویدئویی توسط رسانه‌های غیرتخصصی نکته‌ای جدید نیست اما تماشای وضعیت فعلی Red Dead Redemption 2 و تحت تاثیر قرار گرفتن تمامی اهالی هنر و سرگرمی توسط آن نشان می‌دهد که Rockstar Games کار خود در توسعه این اثر را به بهترین شکل ممکن انجام داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پانزده + 13 =