اخبار بازی

احتمال عرضه Super Mario Galaxy و Metroid Other M برای Nintendo Switch

احتمال عرضه Super Mario Galaxy و Metroid Other M برای Nintendo Switch

وی جی مگ: هیچ‌چیز نینتندو را متوقف نمی‌کند و آنها با معرفی Marvel Ultimate Alliance 3 و تایید حضور شخصیت جوکر از Persona 5 در Super Smash Bros Ultimate نشان دادند که فعلا قصد عقب‌نشینی ندارند. در همین راستا به تازگی گزارشی منتشر شده که از احتمال عرضه Super Mario Galaxy و Metroid Other M برای Nintendo Switch می‌گوید.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات ثبت شده از سوی شعبه ژاپن نینتندو نشان می‌دهد که دو بازی انحصاری Wii یعنی Super Mario Galaxy و Metroid Other M برای Nintendo Switch در آینده عرضه خواهند شد. البته این اطلاعات در اصل نشان دهنده ثبت دوباره نام تجاری این آثار برای استفاده در صنعت بازی و البته عرضه برای تلفن‌های هوشمند است.

هرچند اینکه Super Mario Galaxy و Metroid Other M برای Nintendo Switch را تایید شده بدانیم اشتباه است اما مطمئنا نینتندو برای آنها برنامه‌ای جدید دارد که نسبت به ثبت دوباره نام تجاری این آثار اقدام کرده. اولین قسمت از مجموعه بازی Super Mario Galaxy در سال 2007 منتشر شد و توانست به فروشی 12.78 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

این در حالی است که Metroid Other M به عنوان نسخه‌ای جانبی از این مجموعه در دسترس قرار گرفت و هرچند از دید کیفی موفق به تکرار عملکرد دیگر قسمت‌های مجموعه نشد اما طرفداران بسیاری را برای خود دست و پا کرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + 1 =