اخبار بازی

صدرنشینی Nintendo Switch در بازار سال 2018 آمریکا، فرانسه و ژاپن

صدرنشینی Nintendo Switch در بازار سال 2018 آمریکا، فرانسه و ژاپن

وی جی مگ: در حالی که پیش از این مطلع شده بودیم پلتفرم هیبریدی کمپانی نینتندو لقب پرفروش‌ترین کنسول سال 2018 در ژاپن را به خود اختصاص داده اما ظاهرا محدوده استفاده این لقب برای Switch مناطق دیگری هم را در بر می‌گیرد. چرا که اطلاعات منتشر شده از صدرنشینی Nintendo Switch در بازار سال 2018 آمریکا و فرانسه نیز خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا نوبت نشریه فرانسوی Le Figaro بوده که به تازگی اعلام کرد Switch پرفروش‌ترین کنسول این کشور در سال 2018 بوده است. در طرفی دیگر در حالی که آمار مربوط به ماه دسامبر NPD تا چند ساعت دیگر به صورت عمومی در دسترس قرار نمی‌گیرد اما مشترکینی ویژه‌ای از جزئیات آن از روز گذشته خبر دارند. در همین زمینه جزئیات به اشتراک گذاشته شده توسط کاربری در توییتر به صدرنشینی Nintendo Switch در بازار سال 2018 آمریکا اشاره می‌کند. در حقیقت کنسول هیبریدی نینتندو از مجموع فروش PS4 و Xbox One در دسامبر 2018 در کشور آمریکا فروش بیشتری داشته است.

در حالی که Switch در بسیاری از بازارهای بزرگ دنیا به عنوان پرفروش‌ترین پلتفرم شناخته شده اما کنسول PS4 فروش بیشتری نسبت به switch در بریتانیا داشته است. رقابت این دو کمپانی به همراه مایکروسافت که عرضه Xbox One X جانی دوباره به برند گیم آن داده در سال 2019 نیز دیدنی و قابل توجه خواهد بود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × دو =