اخبار بازی

تبدیل Nintendo Switch به پرفروش‌ترین کنسول ژانویه بازار آمریکا

تبدیل Nintendo Switch به پرفروش‌ترین کنسول ژانویه بازار آمریکا

 وی جی مگ: باری دیگر نوبت رسید تا گروه NPD آمار مربوط به فروش ماهانه بازی و سخت‌افزار در بازار آمریکا را به اشتراک بگذارد. همان‌طور که انتظار می‌رفت Nintendo Switch لقب پرفروش‌ترین کنسول ژانویه در بازار آمریکا را به خود اختصاص داد و بالاتر از PS4 و Xbox One در صدر قرار گرفت.

به گزارش وی جی مگ، در حالی Switch به عنوان پرفروش‌ترین کنسول ژانویه معرفی شد که دو بازی بزرگ این ماه یعنی Resident Evil 2 و Kingdom Hearts 3 برای این کنسول منتشر نشده است. این مسئله نشان می‌دهد تداوم عملکرد تجاری موفق عناوینی هم‌چون Pokemon Let’s Go و Super Smash Bros. Ultimate و به‌علاوه عرضه بازی New Super Mario Bros. U Deluxe برای کنسول هیبریدی نینتندو کافی بوده تا هم‌چنان صدر چارت فروش ماهانه NPD را به خود اختصاص دهد. علاوه‌بر فروش بیشترین تعداد کنسول، بیشترین میزان درآمد هم به Switch اختصاص داشته است.

گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Venture Beat نشان می‌دهد Switch تنها کنسولی بوده که نسبت به سال گذشته در ماه ژانویه رشد داشته است. با این حال رشد صورت گرفته توسط کنسول هیبریدی نینتندو هم نتوانسته ضرر برجای مانده توسط Xbox One و PS4 را جبران کند. ناگفته نماند مجموع مبلغ هزینه شده برای سخت‌افزار در ماه ژانویه 2019 برابر با 199 میلیون دلار بوده که به نسبت 278 میلیون دلار در ژانویه سال 2018، کاهش 28 درصدی را نشان می‌دهد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − 2 =