اخبار بازی

فعلا خبری از عرضه Nioh روی Xbox One نیست

فعلا خبری از عرضه Nioh روی Xbox One نیست

وی جی مگ: روز گذشته خبری را به اطلاع‌تان رساندیم مبنی بر این که احتمال عرضه Nioh روی Xbox One ممکن است وجود داشته باشد. به مانند بسیاری از عناوین ترد پارتی دیگر که ابتدا تنها در انحصار کنسول PS4 بودند هم‌جون Nier: Automata ساخته Square Enix که سرانجام برای کنسول مایکروسافت نیز عرضه شد احتمال دارد که اثر تحسین شده Koei-Tecmo هم برای Xbox One انتشار یابد.

به گزارش وی جی مگ، در خبر قبلی منتشر شده به دفعات تاکید کردیم که این تنها یک احتمال از سوی Koei-Tecmo بوده و هیچ چیز هنوز مورد تایید قرار نگرفته است. زیرا خود شرکت سازنده اظهار کرده بود اگرچه حق امتیاز ساخت بازی در اختیار Koei-Tecmo بوده اما لایسنس فروش آن در اختیار سونی بوده و تا زمانی که سونی و Koei-Tecmo در قرارداد باشند، خبری از عرضه Nioh روی Xbox One نخواهد بود. حتی در صورتی که این قرارداد منقضی هم شود باز هم دلیلی برای تایید عرضه بازی مذکور روی کنسول مایکروسافت نخواهد بود و تنها احتمال آن وجود خواهد داشت.

اما همان‌طور که می‌شد انتظار داشت بسیاری از کابران موارد گفته شده توسط Koei-Tecmo را به عنوان مهر تاییدی تلقی کردند که قرار است به زودی Nioh برای کنسول Xbox One هم انتشار یابد. به همین دلیل Koei-Tecmo به صورت کاملا واضح در توییتر گفت در حال حاضر هیچ‌ برنامه‌ای برای عرضه Nioh روی کنسول نسل هشتمی مایکروسافت نداریم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 4 =