اخبار بازی

فعلا خبری از قسمت جدید بازی Metal Gear Solid نیست

فعلا خبری از قسمت جدید بازی Metal Gear Solid نیست

وی جی مگ: چند روزی است که شایعات مختلفی درباره قسمت جدید بازی Metal Gear Solid به گوش می رسد و دلیل اصلی آن هم فعالیت مشکوک Robin Atkin Downes و David Hayter در توئیتر بوده. صداگذارهایی که به ترتیب نقش Kazuhira Miller و Snake را در نسخه های مختلف این مجموعه برعهده داشته اند.

به گزارش وی جی مگ، این دو صداگذار شناخته شده روز گذشته در جریان یک لایواستریم به سوالات مخاطب ها پاسخ داده اند اما با توجه به صحبت های آنها می توان نتیجه گرفت که فعلا خبری از ساخت قسمت جدید بازی Metal Gear Solid نیست و Konami تصمیمی برای ادامه این مجموعه محبوب ندارد.

هیتر در بخشی از صحبت های خود به این نکته اشاره داشته که «آیا برای کار کردن روی مجموعه Metal Gear Solid دلتنگ هستم ؟ بله، صداگذاری Snake یکی از بهترین کارهایی بوده که تاکنون انجام داده ام. جالب است بدانید که دیوید هیتر در آخرین قسمت از این مجموعه یعنی Metal Gear Solid 5 وظیفه صداگذاری بیگ باس را برعهده نداشت و کیفر ساترلند جایگزین او شده بود که به عنوان ستاره اصلی سریال تلویزیونی 24 شناخته می شود.

هرچند در حال حاضر خبری از ساخت قسمت جدید بازی Metal Gear Solid نیست اما با توجه به اشتیاق صداگذارهای قدیمی این سری می توان نتیجه گرفت که اگر روزی Konami چنین تصمیمی را اتخاذ کند، حداقل از سوی چهره هایی مانند هیتر پشتیبانی می شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده + 9 =