اخبار بازی

منتظر ادامه بازی Octopath Traveler باشید

منتظر ادامه بازی Octopath Traveler باشید

وی جی مگ: ساخت و توسعه ادامه بازی Octopath Traveler با توجه به موفقیتی که این اثر به دست آورد اصلا دور از انتظار نبوده و سازندگان این بازی یعنی شرکت Square Enix دنباله آن را در نظر دارند.

به گزارش وی جی مگ، تومویا آسانو از شرکت Square Enix که هدایت تیم توسعه Octopath Traveler را برعهده داشته در گفتگو با مجله Famitsu تایید کرد صحبت در خصوص تولید دنباله بازی مذکور آغاز شده است. البته آسانو مایل نبود تا اطلاعات بیشتری در این زمینه به اشتراک بگذارد. «صحبت‌ها در ارتباط با ساخت ادامه بازی Octopath Traveler شروع شده اما هم‌اکنون نمی‌توانیم چندان در رابطه با آن اظهارنظر کنیم.»

در ادامه آسانو مجددا تاکید کرد هیچ گونه بسته الحاقی برای Octopath Traveler عرضه نخواهد شد. پیش از این Square Enix این مسئله را مورد تایید قرار داده بود با این توضیح که بازی انتشار یافته، یک محصول کامل بوده و نیازی به بسته الحاقی و محتویات بیشتر ندارد. البته نحوه‌ای که آسانو در این رابطه توضیح داد احتمال تغییر این تصمیم را در آینده مطرح می‌کند. «از زمان آغاز فرایند تولید، ما تصمیم گرفتیم هیچ گونه بسته الحاقی برای بازی خود عرضه نکنیم. بنابراین در حال حاضر هیچ گونه برنامه‌ای برای آن‌ها نداریم.» اشاره به عبارت “در حال حاضر”، احتمال انتشار DLC در آینده را زنده نگه می‌دارد. در هر صورت بازی Octopath Traveler به صورت انحصاری برای Nintendo Switch است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − سه =