اخبار بازی

منتظر خبر مهم سازندگان Ori and the Will of the Wisps باشید

منتظر خبر مهم سازندگان Ori and the Will of the Wisps باشید

وی جی مگ: سال 2019 نوبت به انتشار انحصاری جدید مایکروسافت به عنوان ادامه‌ای برای Ori and the Blind Forest می‌رسد اما در این میان به نظر می‌رسد که سازندگان Ori and the Will of the Wisps خبر مهمی را به اشتراک‌گذاری دارند.

به گزارش وی جی مگ، توماس ملر مدیرعامل استودیو Moon Studio به عنوان سازندگان Ori and the Will of the Wisps به تازگی در یکی از پادکست‌های اتریشی حاضر شده در جریان صحبت‌های خود به این موضوع اشاره داشته که آنها در آینده سورپرایزی را آماده کرده‌اند که کل صنعت بازی را تحت شعاع قرار می‌دهد.

با توجه به اینکه بخشی از هزینه توسعه دو قسمت از مجموعه بازی Ori توسط مایکروسافت فراهم شده بعید به نظر می‌رسد که این بازی‌ها برای پلتفرم‌های دیگر همچون PS4 یا Nintendo Switch منتشر شوند. با این وجود می‌توان انتظار داشت که تغییری مهمی در مالکیت Moon Studio به وجود آید.

یکی از احتمال‌های موجود که کارشناس‌ها نیز به آن اشاره کرده‌اند این است که مایکروسافت سال آینده خبر از خریداری استودیو Moon Studio به عنوان سازندگان Ori and the Will of the Wisps دهد. استودیویی اتریشی که فعلا کار خود را به عنوان تیمی مستقل دنبال می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + یازده =