اخبار بازی

Ouya بعنوان کم مصرف ترین کنسول شناخته شد

Ouya بعنوان کم مصرف ترین کنسول شناخته شد 1

اگر شما به فکر هزینه قبض برق خانه خود هستید یا فقط می خواهید کمی هم به فکر محیط زیست اطراف خود باشید، کافی است به این سایت بروید. این سایت برای راحتی مشتریان، میزان مصرف برق و تأثیر منفی بر روی محیط زیست کنسول های بازی را آشکار می کند.

این سایت که Enervee نام دارد، اعلام کرده است که کنسول تازه ساخت Ouya کم مصرف ترین کنسول دنیا است! این کنسول که توسط قطعات ریز و درشت موبایل های معمولی ساخته شده است، طبیعتاً نباید تاثیر زیادی در مصرف برق داشته باشد. متوسط انرژی ای که این کنسول در پنج سال دریافت می کند همانند یک قبض برق 25 دلاری می باشد. در ادامه Wii و Wii U نیز می باشند که بدین معنی است که نینتدو هم یکی از شرکت هایی است که به فکر محیط زیست نیز می باشد.
اما اگر می خواهید بدانید کدام کنسول ها مصرف بیشتری را دارند جواب سوال شما، مدل FAT کنسول PS3 می باشد که متوسط مصرف 263 دلار در 5 سال را دارد یعنی تقریباً دو برابر مصرف نسخه جدید Super Slim این کنسول که 98 دلار در 5 سال برای شما هزینه برخواهد داشت. دلیل مصرف زیاد نسخه FAT وجود ویژگی موتور Emotion Engine می باشد که با فعال کردن یک سیستم، می توانست بازی های دیسکیِ PS2 شما را بخواند و اجرا کند. این ویژگی در مدل های بعدی کنسول برداشته شد.

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =