اخبار بازی

فروش Overkill’s The Walking Dead انتظارات را برآورده نکرده

فروش Overkill’s The Walking Dead انتظارات را برآورده نکرده

وی جی مگ: کمپانی Starbreeze به تازگی گزارشی منتشر کرده که بیان می‌دارد فروش Overkill’s The Walking Dead انتظارات را برآورده نکرده است. بازی که مدتی پیش با انتشار نسخه PC آن با بازخوردهای مختلفی از سوی منتقدین و گیمرها مواجه شد.

به گزارش وی جی مگ، پس از انتشار نسخه PC اعلام شد این بازی از نظر تعداد پلیرهای همزمان در استیم وضعیت مطلوبی ندارد. اکنون هم بیانیه ناشر بازی نشان می‌دهد عملکرد تجاری Overkill’s The Walking Dead کمتر از سطح انتظار بوده و این مورد تاثیر منفی را بر درآمد سه‌ماهه چهارم سال مالی آن‌ها گذاشته است. هم‌چنین حق پرداخت صدور مجوز از شرکت 505 Games هم وجود دارد که قرار است نسخه‌های کنسولی بازی را در سال 2019 منتشر کند. اما از آن جایی که تا بعد از انتشار نسخه‌های کنسولی، این لایسنس به رسمیت شناخته نمی‌شود نمی‌توان آن را در درآمد کنونی محاسبه کرد.

مدیر ارشد مالی Starbreeze یعنی Sebastian Ahlskog اظهار کرد «فروش Overkill’s The Walking Dead انتظارات را برآورده نکرده است. هزینه لایسنس و صدور مجوز از 505 Games تا بعد از انتشار بازی برای کنسول‌ها که همزمان با اتمام با سه‌ماهه چهارم سال است مورد رسمیت قرار نمی‌گیرد. این موارد تاثیر منفی بر درآمد کمپانی داشته است با این حال هدف درآمد پیش از بهره، مالیات و استهلاک کمپانی هم‌چنان پا بر جا مانده است.»

در نتیجه موارد پیش آمده کمپانی Starbreeze در هزینه‌ها و بودجه‎های مورد نیاز برای ساخت بازی‌های آینده خود تغییر رویکردی ایجاد کرده و آن‌ها را با بازنگری همراه کرده است. به طوری که قصد دارد روی تجارت اصلی و عرضه مطمئن بازی‌های کلیدی و مهم خود تاکید دو چندان کند تا بتواند درآمد شرکت را تضمین کند. این شرکت وعده داد مشکلات Overkill’s The Walking Dead به مروز زمان حل خواهند شد و تیم سازنده در حال کار است تا کیفیت آن در آینده بهبود پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + هفده =