اخبار بازی

اطلاعات قهرمان جدید Overwatch لو رفت

اطلاعات قهرمان جدید Overwatch لو رفت

وی جی مگ: درست پس از انتشار نقشه Assault جدید، کمپانی بلیزارد در حال آماده‌سازی مقدمات برای معرفی قهرمان جدید Overwatch است.

به گزارش وی جی مگ، به تازگی توییتی در اکانت توییتر رسمی بازی Overwatch به اشتراک گذاشته شده که نفوذ یا رخنه‌ای درون سیستم امنیتی گروه Talon را نشان می‌دهد. این توییت با لینکی ضمیمه شده که به اطلاعات ارتباطی Captain Cuerva و تیم ضربت او که در پورت-دو-په هائیتی مفقود شدند مربوط می‌شود.

به نظر می‌رسد این تیم ضربت به دنبال شخصی به نام Jean-Baptiste Augustin بوده که نیروی عملیاتی سابق گروه Talon محسوب می‌شده و اکنون این گروه را ترک کرده است. ماموریت اشاره شده بدین شرح بود که در صورتی که Augustin به گروه سابق خود بازنگردد دستگیر و یا کشته شود. طبق معمول این ماموریت طبق برنامه پیش نرفت و اعضای تیم ضربت نیز مفقود شدند.

کمپانی بلیزارد در دو سال گذشته الگوی یکسانی برای معرفی شخصیت‌های جدید ساخته اول شخص شوتر رقابتی خود داشته است. به نظر می‌رسد Jean-Baptiste Augustin هم قهرمان جدید Overwatch باشد. این مورد ابتدا در سرور تست بازی عرضه شده و سپس تا انتهای ماه مارچ برای تمامی پلتفرم‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × چهار =