اخبار بازی

نسخه جدید بازی Vampire: The Masquerade در دست ساخت است ؟

نسخه جدید بازی Vampire: The Masquerade در دست ساخت است ؟

وی جی مگ: به نظر می‌رسد کمپانی Paradox Interactive با استفاده از اپلیکیشن جدید خود در حال فراهم سازی مقدمات است تا نسخه جدید بازی Vampire: The Masquerade را در ماه آینده معرفی کند.

به گزارش وی جی مگ، این کمپانی چندی پیش اپ Tender را منتشر کرد که با استفاده از اطلاعات مرتبط با گروه خونی زمینه آشنایی افراد با یکدیگر را فراهم می‌آورد. پس از آن که کاشف به عمل آمد افراد می‌توانند با استفاده از اکانت Paradox خود به این اپ وارد شوند مشخص شد Tender در واقع یک Alternate Reality Game (نوعی بازی ویدئویی که ایده‌ها و اعمال کاربران می‌تواند روایت داستان را تغییر می‌دهد) است. کمپانی Paradox در سال 2015 سازنده بازی Vampire: The Masquerade یعنی استودیو White Wolf Publishing را خریداری کرد و از همین رو چنان‌چه قرار باشد پروژه جدیدی معرفی شود این بازی توسط این تیم  در حال ساخت قرار دارد.

کاربران به سرعت کدهایی را از درون ویدئوهای موجود در این برنامه و هم‌چنین یادداشت‌های متعلق به مدیر Tender به دست آوردند که جزئیات جالبی را نشان می‌دهد. در این یادداشت گفته شده که قرار است ماه آینده در روز 21 مارج بزرگ‌ترین معرفی تاریخ این کمپانی صورت بگیرد. باید اشاره کرد این روز دقیقا در بازه زمانی 18 الی 22 مارچ قرار می‌گیرد که قرار است همایش Game Developers Conference برگزار شود.

به‌علاوه اکانت توییتر این کمپانی نیز اخیرا مواردی را به اشتراک می‌گذارد که کنار هم قرار دادن آن‌ها به نوعی به معرفی یک پروژه جدید مثل نسخه جدید بازی Vampire: The Masquerade اشاره می‌کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 3 =