اخبار بازی

بسته اضافه‌شونده بازی Path of Exile با نام Betrayal معرفی شد

بسته اضافه‌شونده بازی Path of Exile با نام Betrayal معرفی شد

وی جی مگ: استودیو Grinding Gear Games امروز به صورت رسمی بسته اضافه‌شونده بازی Path of Exile با نام Betrayal را معرفی کرد. سازندگان این اثر اعلام کرده‌اند که بسته‌اضافه‌شونده Betrayal در تاریخ 7 دسامبر برای PC و 10 دسامبر برای کنسول‌ها در دسترس قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که گیمرها می‌توانند بسته‌ اضافه‌شونده بازی Path of Exile با نام Betrayal را به صورت رایگان دانلود کرده و وظیفه شکار سندیکای جاویدان را برعهده گرفته و رهبر آنها را شکست دهند.

نکته‌ای که باعث شده این بسته‌اضافه شونده بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد رویکردی است که طی آن گیمر باید به سراغ هرکدام از اعضای سندیکا برود. به صورت کلی چهار بخش در بسته اضافه‌شونده بازی Path of Exile در نظر گرفته شده که هرکدام دارای جوایز و ماموریت‌های جدیدی هستند. جالب است بدانید که گیمر احتیاجی به از پا در آوردن اعضای سندیکا ندارد و می‌تواند آنها را به ترک مبارزه مجبور کرده یا حتی آنها را وادار به خیانت کند.

در اصل سازندگان بازی سعی کرده‌اند ساختاری شبیه به سیستم Nemesis بازی Shadow of Mordor را در این بسته‌ اضافه‌شونده بازی Path of Exile پیاده کنند که تاکنون در دیگر آثار اکشن نقش آفرینی سابقه نداشته.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

ده − پنج =